چهار هزار نفر عضو نظام مهندسی ساختمان استان سمنان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان خبر داد:

چهار هزار نفر در نظام مهندسی ساختمان استان سمنان عضو هستند

ریاست سازمان نظام مهندسی استان سمنان با اشاره به این که تعامل بخشهای مختلف به ارتقا خدمات شهری کمک میکند، بیان کرد: چهار هزار و سیصد و هجده نفر در 6 رشته عضو این سازمان هستند.

کد خبر: 960715018 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ مهر ۹۶ - ۲:۲۲ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی ریاست سازمان نظام مهندسی استان سمنان با اشاره به این که تعامل بخشهای مختلف به ارتقا خدمات شهری کمک میکند، بیان کرد: چهار هزار و سیصد و هجده نفر در ۶ رشته عضو این سازمان هستند.چهار هزار نفر عضو نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

چهار هزار نفر عضو نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

چهار هزار نفر عضو نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

چهار هزار نفر در نظام مهندسی ساختمان  استان سمنان عضو هستند

امیر محسن نیک زاد پس از ظهر شنبه در مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان نظام مهندسی استان سمنان گفت: چهار هزار و سیصد و هجده نفر از مهندسین استان در ۶ رشته نقشه ‌برداری، مکانیک، برق، معماری، عمران و شهرسازی عضو این سازمان در استان هستند.
نیک زاد ادامه داد: بمنظور ارتقای سطح علمی مهندسان، کارگاه‌ ها و دوره‌ های آموزشی متعددی از طرف این سازمان برگزار می‌ شود و مهندسانی که تمایل به تمدید و ارتقای پروانه ‌های اشتغال خود را دارند، باید دوره ‌های لازم را طی کنند.

چهار هزار نفر عضو نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

وی با اشاره به سیاست سازمان مبنی بر گسترش عملکرد و اجرای قوانین نظام مهندسی و کنترل ساختمان و مباحث مقررات ملی درکلیه سطوح زیربنایی استان، افزود: متخصصان و مهندسان عضو سازمان ضمن اتحاد و انسجامی با یک دیگر مکمل ارائه خدمات به صنعت ساختمان هستند.
نیک زاد به لزوم ارتباط سازنده میان سازمان با نهادها و سازمانهای دخیل در امر ساخت و ساز پرداخت و افزود: برگزاری نشست های منظم با سازمانهای متولی ساخت و ساز در استان از جمله شهرداریها بمنظور هم سویی و هم گرایی در اجرای مصوبات و قوانین مربوط به ساختمان، میتواند خیلی موثر باشد.
در این مجمع، ترازنامه و صورتهای مالی سال نود و پنج سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با اکثریت آرای حاضرین تصویب گردید
منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام مهندسی برق قدرت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ مهر ۹۶
1459 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0