تشکیل نخستین نشست هیات مدیره دوره چهارم سازمان نشست هیات مدیره دوره چهارم

تشکیل نخستین نشست هیات مدیره دوره چهارم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

نخستین نشست هیات مدیره دوره چهارم سازمان ظهر روز شنبه پنجم آبان نود و هفت با دستور تعیین هیات رییسه سال اول از دوره چهارم تشکیل گردید.

کد خبر: 970809028 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۹۷ - ۴:۳۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی البرز، نخستین نشست هیات مدیره دوره چهارم سازمان ظهر روز شنبه پنجم آبان نود و هفت با دستور تعیین هیات رییسه سال اول از دوره چهارم تشکیل گردید.

تشکیل نخستین نشست هیات مدیره دوره چهارم سازمان

تشکیل نخستین نشست هیات مدیره دوره چهارم سازمان

تشکیل نخستین نشست هیات مدیره دوره  چهارم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز/ انتخاب فرهاد غلامی بعنوان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

در نخستین نشست هیات مدیره دوره چهارم سازمان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی البرز برگزار گردید، بعد از تعیین رییس و دبیر سنی هیات مدیره انتخاب اعضای هیات رییسه در دستور کار قرار گرفت که طبق این اساس به اتفاق آرا حاضرین در نشست، فرهاد غلامی بعنوان ریاست سازمان، علی رضا صنوبر بعنوان نایب رییس اول، شهروز قنبری بعنوان نایب رییس دوم و اکبر زنوززاده بعنوان دبیر سازمان برای یک دوره یک ساله انتخاب شدند.
هم چنین در ادامه هیات رییسه سازمان با تشکیل نشست، محمدرضا ریاحی خواه را بعنوان گزینه پیشنهادی برای مسوولیت خزانه دار سازمان معرفی کردند که هیات مدیره به اتفاق آرا حاضرین در نشست این انتخاب را مورد تایید قرار دادند.

تشکیل نخستین نشست هیات مدیره دوره چهارم سازمان

مدیر کل راه و شهرسازی البرز بعد از انتخاب اعضای هیات رییسه سازمان با اشاره به ویژگیهای استان البرز در سطح کشور، گفت: البرز نخستین استانی بوده است که توانست اعتبار نامه اعضای هیات مدیره را اخذ کند و این امر نشان از نگاه ویژه به این استان و سلامت انتخابات برگزار شده دارد.
رضایی ابراز یاد آور شد:،تکیه بر همدلی و استفاده از تجارب گذشته سرلوحه کار هیات مدیره جدید قرار گیرد تا در یک فضای سالم مبتنی بر آگاهی و قانون مداری بتوانند مدیریت شایسته ای را بر امور محوله ارایه کنند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۷
743 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0