تشکیل اولین نشست شورای مشورتی تشکل‌ های مهندسی ساختمان و مسکن مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان

تشکیل اولین نشست شورای مشورتی تشکل‌ های مهندسی ساختمان و مسکن

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان با اعلام این مطلب که در اولین نشست شورای مشورتی تشکل‌ های مهندسی ساختمان و مسکن مبانی نظام ملی ساخت و ساز ساختمان‌ های غیردولتی مورد بررسی قرار گرفت از گرداوری این نظام با مشارکت نهادهای بخش خصوصی خبر داد.

کد خبر: 190713006 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ تیر ۹۸ - ۱:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان با اعلام این مطلب که در اولین نشست شورای مشورتی تشکل‌ های مهندسی ساختمان و مسکن مبانی نظام ملی ساخت و ساز ساختمان‌ های غیردولتی مورد بررسی قرار گرفت از گرداوری این نظام با مشارکت نهادهای بخش خصوصی خبر داد.

تشکیل اولین نشست شورای مشورتی تشکل‌ های مهندسی ساختمان و مسکن

تشکیل اولین نشست شورای مشورتی تشکل‌ های مهندسی ساختمان و مسکن

اولین نشست شورای مشورتی  تشکل‌ های مهندسی ساختمان و مسکن تشکیل گردید/ نظام فنی اجرایی ساخت و ساز برای ساختمان ‌های غیردولتی گرداوری می گردد

اولین نشست شورای مشورتی تشکل‌ های مهندسی ساختمان و مسکن به ریاست معاون مسکن و ساختمان وزارت‌خانه و به همت دفتر توسعه مهندسی ساختمان با حضور نمایندگانی از جامعه مهندسان مشاور، انجمن‌ های صنفی کارفرمایی سازندگان مسکن و ساختمان، کانون سراسری انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان، انجمن تولیدکنندگان و فن‌آوری صنعتی ساختمان، انجمن مهندسان عمران شهر تهران، سندیکای شرکت‌ های ساختمانی، شورای مرکزی سازمان نظام‌کاردانی ساختمان و شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.
این نشست با موضوع بررسی مبانی نظام ملی ساخت و ساز ساختمان‌ های غیردولتی برگزار شد که کلیه نمایندگان حاضر در نشست در این باره به اظهار نظر پرداختند.
منصور نویریان در نشست فوق در جمع‌بندی نشست بیان کرد: در این نشست، دغدغه تشکل ‌ها، اصناف و حرفه که در صنعت ساختمان درگیر هستند را شنیدیم و طرح موضوع شد.

تشکیل اولین نشست شورای مشورتی تشکل‌ های مهندسی ساختمان و مسکن

وی افزود: این موارد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که برای خروج از وضعیت فعلی که در صنعت ساختمان حاکم است باید چه کنیم و چگونه باید به مسکن استاندارد و مسکن تضمین شده دست یابیم.
مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در مجموع کلیه اعضا به این جمع‌بندی رسیدند که باید یک نظام جدیدی تحت‌عنوان نظام فنی اجرایی ساخت و ساز برای ساختمان‌های غیردولتی گرداوری گردد.
نویریان تصریح کرد: قرار است این نشست ها ادامه یابد و این نظام با کمک نهادهایی که نمایندگان بخش خصوصی هستند تهیه و گرداوری گردد و نظامی باشد که قابل‌پذیرش برای صنف و حرفه باشد.

منبع: فصل تجارت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ تیر ۹۸
603 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0