تشکیل پنجمین نشست کانون تفکر با موضوع مهندسی آموزش نشست کانون تفکر

تشکیل پنجمین نشست کانون تفکر با موضوع مهندسی آموزش

کانون تفکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد پنجمین جلسه خود را با موضوع مهندسی آموزش روز بیستم خرداد در سالن جلسات سازمان پی‌گیری کرد.

کد خبر: 980323010 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ خرداد ۹۸ - ۱۱:۵۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،کانون تفکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد پنجمین جلسه خود را با موضوع مهندسی آموزش روز بیستم خرداد در سالن جلسات سازمان پی‌گیری کرد.

تشکیل پنجمین نشست کانون تفکر با موضوع مهندسی آموزش

تشکیل پنجمین نشست کانون تفکر با موضوع مهندسی آموزش

تشکیل پنجمین نشست کانون تفکر با  موضوع مهندسی آموزش

در این جلسه که جمعی از مهندسین علاقه مند وصاحبنظر حاضر بودند، پتانسیلهای سازمان در زمینه های آموزش و نیز تفاهم نامه مشترک سازمان با اداره کل آموزشهای فنی و حرفه ای در زمینه موارد آموزشی مربوط به مهندسان پی‌گیری گردید و هر یک از حاضران دیدگاه ‌های خود را در این زمینه عنوان کردند.
برگزاری دوره های آموزشی بر مبنای نظرسنجی از تمامی اعضا و توجه ویژه به آموزشهای فنی و کارگاهی، از مهم‌ترین موارد عنوان شده در این نشست بود.
حاضران هم‌چنین خواستار گسترش آموزشهای مربوط به مهارت ورزی برای مهندسان شدند. لزوم ارائه آموزش های مرتبط با مشتری مداری و بحث کسب و کار نیز از طرف برخی علاقمندان عنوان گردید تا دوره‌های آموزشی مهارت‌ های کسب و کار و بازاریابی و نحوه برقراری ارتباط مهندسان و مشتریان به آنها آموزش داده شود.
از دیگر محورهای عنوان شده در این جلسه، نظرسنجی و نیازسنجی حاصل از مستند سازی پروژه های اجرا گردیده در سازمان بود تا عناوین آموزشی از دل نقد روندهای موجود حاصل گردد.

تشکیل پنجمین نشست کانون تفکر با موضوع مهندسی آموزش

در این نشست، سالاری، رییس سازمان استان در بیان سیاست‌ های کلی آموزشی سازمان، به دسته بندی مخاطبان دوره های آموزشی و نیز استفاده از فناوری‌ های نوین در ارائه آموزشها اشاره کرد.
۲ تن از نمایندگان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای نیز که به عنوان مدعو در نشست، حاضر بودند، سیاست‌ های کلی حوزه متبوع خود را عنوان کردند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ خرداد ۹۸
448 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0