تشکیل نشست گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی نشست گروه تخصصی ترافیک

تشکیل نشست گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی

گروه تخصصی ترافیک در نشست روز 13 آذر ماه خود با اعلام این که شیوه نامه نحوه تشکیل کمیته آموزش استانها و ترکیب آن ها با ابلاغیه وزیر و تعلیق تعدادی از اعضا از هفت نفر به پنج نفر، عملاً نماینده دو رشته از رشته های اصلی شهرسازی ترافیک و نقشه برداری حذف می گردد که این موضوع ، بند سه ماده پانزده قانون نظام مهندسی را تحت تأثیر قرار داده و سبب تضعیف رسالت آموزش و پژوهش کمیته استانها بویژه در رشته‌های مذکور خواهد شد.

کد خبر: 970916002 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ آذر ۹۷ - ۶:۱۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،گروه تخصصی ترافیک در نشست روز ۱۳ آذر ماه خود با اعلام این که شیوه نامه نحوه تشکیل کمیته آموزش استانها و ترکیب آن ها با ابلاغیه وزیر و تعلیق تعدادی از اعضا از هفت نفر به پنج نفر، عملاً نماینده دو رشته از رشته های اصلی شهرسازی ترافیک و نقشه برداری حذف می گردد که این موضوع ، بند سه ماده پانزده قانون نظام مهندسی را تحت تأثیر قرار داده و سبب تضعیف رسالت آموزش و پژوهش کمیته استانها بویژه در رشته‌های مذکور خواهد شد.

تشکیل نشست گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی

تشکیل نشست گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی

تشکیل نشست گروه تخصصی  ترافیک شورای مرکزی

در مورد دوره های ارتقاء پایه مهندسین ترافیک که توسط اعضای گروه تخصصی ترافیک گرداوری و به وزارتخانه فرستاده شده بود مجددا بررسیهای لازم بعمل آمد و مقرر گردید همچنان دوره های مصوب گروه تخصصی به قوت خود باقی بماند. ضمناً در مورد مبانی قیمت‌گذاری و تعرفه شرح خدمات مهندسی ترافیک بحث و بررسی ‌های لازم بعمل آمد.

تشکیل نشست گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ آذر ۹۷
589 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0