تشکیل نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد نشست هیئت مدیره سازمان

تشکیل نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر و شهردار یزد

در ششمین نشست هیئت مدیره سازمان، طبق دعوت قبلی موسوی - نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و فرهمند - شهردار یزد حضور یافتند و در مورد مهم ترین مسائل و موضوعات عرصه ساختمان بحث و گفت و گو کردند.

کد خبر: 970918021 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ آذر ۹۷ - ۴:۱۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،در ششمین نشست هیئت مدیره سازمان، طبق دعوت قبلی موسوی – نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و فرهمند – شهردار یزد حضور یافتند و در مورد مهم ترین مسائل و موضوعات عرصه ساختمان بحث و گفت و گو کردند.

تشکیل نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

تشکیل نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

تشکیل نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر و شهردار یزد

در شروع این دیدار، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با نمایش جداول و نمودارهایی بیان داشت: این سازمان با ۶۵۵۰ نفر مهندسان عضو که ۲۷۴۱ نفر آنها دارای پروانه اشتغال هستند، از بیست و هفت و نیم میلیون متر مربع ظرفیت طراحی و سی میلیون مترمربع ظرفیت نظارت برخوردار است، در حالی که ارجاع کار به مهندسان به‌ مراتب کم تر از این ارقام است.
به گفته سالاری، مواردی چون سند دار نبودن قطعات زمین، پایین بودن جرایم کمیسیون ماده صد، قیمت زیاد زمین و ….. سبب ترغیب مالکان به خلاف سازی شده است.

تشکیل نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

در این جلسه، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تبریک به اعضای هیئت مدیره جدید سازمان و آرزوی توفیق برای آنها در عمل به وعده ها بویژه در موضوع شفاف‌سازی، ارتقاء جایگاه سازمان و رسیدگی به مشکلات شغلی مهندسان ابراز امیدواری کرد: استان یزد در زمینه امور مهندسی نیز برای کشور نمونه باشد.
موسوی با ابراز آمادگی برای هرگونه همکاری در جهت اصلاح وضع کنونی ساخت و ساز، راهکار برون رفت از وضع موجود و کاهش تخلفات ساختمانی را همکاری مستمر و فراگیر شهرداری، راه و شهرسازی و نظام مهندسی ساختمان دانست.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی برق pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آذر ۹۷
1171 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0