جعل مدرک از طرف مسئولان ارشد سازمان نظام مهندسی ساختمان قابل دفاع نیست سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی

جعل مدرک از طرف مسئولان ارشد سازمان نظام مهندسی ساختمان قابل دفاع نیست

سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی با اشاره به این که برگزاری هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات‌ مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان اقدامی شایسته بود که با همت وزارت راه و شهرسازی انجام شد، بیان کرد: در موضوع اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان نظر اکثریت نمایندگان مجلس و درخواستشان اینست که قانون نظام مهندسی باید اصلاح و تکمیل گردد.

کد خبر: 970715006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مهر ۹۷ - ۱۲:۴۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور،سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی با اشاره به این که برگزاری هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات‌ مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان اقدامی شایسته بود که با همت وزارت راه و شهرسازی انجام شد، بیان کرد: در موضوع اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان نظر اکثریت نمایندگان مجلس و درخواستشان اینست که قانون نظام مهندسی باید اصلاح و تکمیل گردد.

جعل مدرک از طرف مسئولان ارشد سازمان نظام مهندسی ساختمان قابل دفاع نیست

جعل مدرک از طرف مسئولان ارشد سازمان نظام مهندسی ساختمان قابل دفاع نیست

جعل مدرک از طرف مسئولان ارشد سازمان  نظام مهندسی ساختمان قابل دفاع نیست/ حمایت از اصلاح و تکمیل قانون نظام مهندسی ساختمان/ تقدیر از برگزاری صحیح هشتمین دوره انتخابات

عضو کمیسیون عمران مجلس‌ شورای‌ اسلامی در ارزیابی خود از عملکرد وزارت راه و شهرسازی و هم چنین اقداماتی که در مبارزه با فساد در حوزه ‌های مختلف و بویژه سازمان نظام ‌مهندسی‌ساختمان توسط وزارتخانه انجام شد، ادامه داد: در بحث نظام مهندسی ساختمان، حجم مطالب و درگیری ‌ها خیلی زیاد است و این بدان معناست که ساختار سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خوب عمل نمی ‌کند.
موسوی بیوکی با اشاره به این که بخشی از عملکرد نادرست به وزارت راه و شهرسازی و بخش عمده دیگر به سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، مرتبط است، افزود: اختلافاتی که در حال حاضر بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان ایجاد شده موجب تشویش و نگرانی‌ های عمده‌ای در جامعه شده است.
وی هم چنین در مورد اقدامات بجای وزارت راه و شهرسازی، گفت: در موضوع اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان نظر اکثریت نمایندگان مجلس و درخواستشان اینست که قانون نظام مهندسی باید اصلاح و تکمیل گردد.
وی با اشاره به این که اصلاح قانون نظام مهندسی از مجلس شروع شد، گفت: اصلاح قانون نظام مهندسی از مجلس شروع شد و در ابتدا به کمیسیون عمران مجلس آمد و در حال حاضر نیز در کمیسیون فرعی عمران در حال بررسی است.
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان، نظامات فنی و اجرایی تفاوت ‌های عمده‌ای با قانون قبلی دارد، که همین مورد نیز جای تامل فراوان دارد.

جعل مدرک از طرف مسئولان ارشد سازمان نظام مهندسی ساختمان قابل دفاع نیست

این نماینده مجلس شورای اسلامی، برگزاری هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان را در سراسر کشور از نکات مثبت ارزیابی کرد و گفت: قانون جدید نظام مهندسی ساختمان توسط کمیسیون عمران مجلس اصلاح و بازنگری شده است. در حالی که دولت می‌ توانست این قانون را بصورت لایحه به مجلس ارایه دهد تا روند اصلاح با سرعت بیش تری جلو برود.
مویوی بیوکی در رابطه با محرز شدن مدرک تحصیلی جعلی ریاست قبلی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، افزود: روی دادن این گونه تخلفات در سازمان ‌های نظام‌ مهندسی ساختمان نشانه خوبی نیست. این گونه فسادها نه قابل دفاع و نه قابل تغییر است. به هرحال یک روش ناپسند رخ داده است که باید در چهارچوب قانون به آن رسیدگی گردد.

منبع : ترابر نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هر آنچه که در مورد آزمون نظام مهندسي طراحي معماري بايد بدانيد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ مهر ۹۷
809 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0