نظام مهندسی کشاورزی ساختمان استان آذربایجان شرقی، نیازمند مهندسی مجدد رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی

برای به کارگیری مهندسین کشاورزی ظرفیتهای دولتی محدود است.


رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی بیان کرد: ظرفیتهای دولت برای به کارگیری مهندسین کشاورزی محدود است و مهندسان کشاورزی باید براساس نیاز بخش خصوصی در حوزه های مختلف کشاورزی توان مند گردند.

کد خبر: 10399 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ فروردین ۹۶ - ۱۱:۱۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی بیان کرد: ظرفیتهای دولت برای به کارگیری مهندسین کشاورزی محدود است و مهندسان کشاورزی باید براساس نیاز بخش خصوصی در حوزه های مختلف کشاورزی توان مند گردند.برای به کارگیری مهندسین کشاورزی ظرفیتهای دولتی محدود است.

برای به کارگیری مهندسین کشاورزی ظرفیتهای دولتی محدود است.

برای به کارگیری مهندسین کشاورزی ظرفیتهای دولتی محدود است.

برای به کارگیری مهندسین کشاورزی ظرفیتهای دولتی محدود است.

شفیعی با اشاره به نام گذاری سال نود وشش از طرف مقام معظم رهبری بنام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»اظهار داشت: برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری همه ما باید از تمامی راه کارها برای شکوفایی اقتصاد، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت تولید استفاده نماییم.
وی با اشاره به استخدام فارغ التحصیلان کشاورزی عنوان کرد:برای به کارگیری مهندسین کشاورزی ظرفیتهای دولتی محدود است.
شفیعی اذعان کرد: فارغ التحصیلان کشاورزی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی سامان دهی میشوند اما بیش ترین مراجعه به این سازمان از طرف فارغ التحصیلان برای استخدام در بخش دولتی است که بدلیل محدودیت منابع این امکان محدود میباشد.

شفیعی با اشاره به برگزاری آزمون مسئولان فنی گلخانه ها و امور دام در تاریخ پانزدهم اردیبهشت سال نودوشش خاطرنشان کرد: با گردآوری دستورالعمل سازمان دهي مسئولان فني توليد در واحدهاي دامي و گلخانه ای كه به استناد بند ج ماده بیست ویک و ماده بیست وشش دستورالعمل قانون نظام جامع دامپروری و ماده دو قانون افزایش بهره وری کشاورزی و منابع طبیعی مبني بر الزام معرفي مسئول فني توليد جهت بهينه سازي فعاليتهاي دامپروري و گلخانه ای و صنايع وابسته به آن ها بتوانیم با نظارت بر فرآيند توليد شاهد توليد محصولهای كشاورزي با استانداردهاي مطلوب باشيم


این مقام مسئول در بخش دیگری با اشاره بتعداد زیاد فارغ التحصیلان در رشته های کشاورزی بیان کرد : برنامه ریزی جهت به کارگیری آنها ، از اولویتهای وزارت جهاد کشاورزی است که بایستی بدان توجه کرد . بنابراین فراهم کردن زمینه اشتغال این افراد در امر نظارت ضمن کمک به اشتغال آنها میتواند اجرای صحیح طرح های کشاورزی در بخشهای مختلف را نیز بدنبال داشته باشد و به افزایش بهره وری در واحد های تولیدی کمک کند.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی گفت : با به کارگیری نیروهای کارشناسی عضو سازمان نظام مهندسی در امر نظارت علاوه بر کمک به افزایش کمی تولید می توان بهدف اصلی تولید که همان تولید محصول سالم میباشد دست یافت.
شیعی در پایان ، خواستار حمایتهای ویژه وزارت جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه های مرتبط با بخش کشاورزی از این نهاد بزرگ دویست وپنجاه هزار نفری از فارغ التحصیلهاو کارشناسان کشاورزی شدند.

منبع: خبرگزاری پانا

 

سوالات نظام مهندسی برق اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ فروردین ۹۶
1152 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0