پیگیری تفویض اختیاربخشی از وظایف واحد اجرائیات شهرداری به سازمان تفویض اختیاربخشی از وظایف واحد اجرائیات شهرداری به سازمان

پیگیری تفویض اختیاربخشی از وظایف واحد اجرائیات شهرداری به سازمان در نشست یازدهم هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی یزد

هیئت مدیره سازمان استان در یازدهمین نشست خود که روز شنبه بیست و نهم دی ماه برگزار گردید به بحث و بررسی درباره مهم ترین مسائل سازمان در امور نظارت و طراحی پرداخت.

کد خبر: 971101020 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ بهمن ۹۷ - ۶:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،هیئت مدیره سازمان استان در یازدهمین نشست خود که روز شنبه بیست و نهم دی ماه برگزار گردید به بحث و بررسی درباره مهم ترین مسائل سازمان در امور نظارت و طراحی پرداخت.

پیگیری تفویض اختیاربخشی از وظایف واحد اجرائیات شهرداری به سازمان

پیگیری تفویض اختیاربخشی از وظایف واحد اجرائیات شهرداری به سازمان

پیگیری تفویض اختیاربخشی از وظایف  واحد اجرائیات شهرداری به سازمان در نشست یازدهم هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

در شروع نشست، رییس سازمان استان گزارشی از مهم ترین اقدامات انجام شده در مواردی چون پیگیری تفویض اختیاربخشی از وظایف واحد اجرائیات شهرداری به سازمان در زمینه شناسایی و برخورد مناسب با تخلفات ساختمانی و استفاده از مهندسان استان در جهت تحقق این هدف ارائه گردید.
به گفته سالاری، انجام این مهم مورد توافق معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و شهرداری یزد قرار گرفته است و علاوه بر آن قرار است نقشه های چون ساخت برای ساختمان های موجود استان تهیه شود و به موازات آن فرآیند صدور پروانه به نحوی اصلاح گردد که مسئله دو نقشه ای بودن ساختمان ها کم کم حل شود.
وی در مورد انتشار فیش حقوقی وی که در هفته گذشته با بازتاب های مختلف همراه بوده است گفت: این اقدام در جهت شفاف سازی انجام شده است و هیئت رئیسه سازمان در مصوبه خود طبق مقررات ویژگیهای عنوان شده در قانون مبلغ مناسب تری را در نظر گرفته بود که وی از بخشی از آن صرفنظر کرده و مبلغ پرداختی، هم طراز حقوق پرداختی به ریاست سازمان در سال نود و پنج و کم تر از پرداختی سال نود و شش است.
در این جلسه، همچنین نامه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مبنی بر عدم استفاده اعضای هیئت رئیسه، بازرسان شورای انتظامی و هیئت رئیسه گروههای تخصصی از مزایای پروانه اشتغال قرائت گردید.

پیگیری تفویض اختیاربخشی از وظایف واحد اجرائیات شهرداری به سازمان

در این نشست، همچنین سید محسن دشتکی گزارشی در مورد تغیرکاربری ساختمان فعلی سازمان از مسکونی به اداری، افزایش تراکم و احداث پارکینگ ارائه کرد و مقرر گردید اقدامات لازم برای تحقق اهداف یاد شده پیگیری شود.
در نشست هیئت مدیره، ریاست سازمان گزارش فشرده ای از اجرای موفق گردهمایی مشترک مهندسان و کاردان ها و معماران تجربی را ارائه کرد.
اعضای هیئت رئیسه در نشست خود با گرامیداشت خاطره تلاشهای ایثار گرانه مرحوم علیرضا قربانی _ دبیر کمیسیون تخصصی نقشه برداری سازمان برای وی علو درجات و برای خانواده آن مرحوم صبر و اجر مسئلت کردند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسيسات مکانيکي

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ بهمن ۹۷
553 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0