پی‌گیری صندوق مشترک سازمان در باره نحوه انجام بیمه مهندسان اسماعیلیان، مدیرعامل صندوق مشترک

پی‌گیری صندوق مشترک سازمان در باره نحوه انجام بیمه مهندسان

با حضور نمایندگانی از هیئت رئیسه شورای مرکزی، هیات امنای صندوق مشترک و کارشناسان مدعو از حوزه بیمه جلسه‌ای در محل شورای مرکزی برگزار گردید.

کد خبر: 980312013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸ - ۴:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،با حضور نمایندگانی از هیئت رئیسه شورای مرکزی، هیات امنای صندوق مشترک و کارشناسان مدعو از حوزه بیمه جلسه‌ای در محل شورای مرکزی برگزار گردید.

پی‌گیری صندوق مشترک سازمان در باره نحوه انجام بیمه مهندسان

پی‌گیری صندوق مشترک سازمان در باره نحوه انجام بیمه مهندسان

پی‌گیری صندوق مشترک سازمان در باره  نحوه انجام بیمه مهندسان

در این راستا، با توجه به تبیین سیاستهای صندوق درباره بیمه های مورد نیاز اعضای جامعه مهندسی در سراسر کشور، خصوصاً در بخش بیمه‌های مسئولیت مهندسی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
اسماعیلیان، مدیرعامل صندوق مشترک در این مورد، بیان کرد: باتوجه به ظرفیت جامعه مهندسی در مذاکرات با شرکت ‌های بیمه‌ای، نحوه ایجاد بستر مناسب بمنظور بهره مندی اعضا از خدمات با کیفیت بالاتر و پرداخت هزینه کمتر مورد بررسی قرار گرفت.
به گفته اسماعیلیان، در این نشست، نحوه اعتبار سنجی با توجه به ایجاد سامانه کارنامه حرفه ای اعضا بمنظور تمایل در صدور بیمه های مسئولیت مهندسی بررسی گردید. این گزارش حاکی است: از میان روش ‌های متفاوت عرضه بیمه نامه های مورد نیاز جامعه مهندسی از جمله کارگزاری، نمایندگی و یا استفاده از ظرفیت موجود در این بخش خارج از مجموعه صندوق مشترک بحث و تبادل نظر انجام و در نهایت مقرر شد: کارشناسان پیشنهادات مکتوب خود را ارائه کنند.

پی‌گیری صندوق مشترک سازمان در باره نحوه انجام بیمه مهندسان

وی تصریح کرد: سامانه ایجاد خدمات بیمه ای الکترونیکی که بصورت ایجاد یک اپلیکیشن تخصصی و سطح دسترسی همه اعضا است، مواردی در نشست عنوان و مقرر گردید: پیشنهاد تکمیلی در این باره، در قالب یک پروپوزال به صندوق مشترک ارائه شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ خرداد ۹۸
486 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0