تاکید بر تولید خبر و محتوا در جلسه مدیران روابط عمومی سازمانهای استانها جلسه مدیران روابط عمومی سازمانهای استانها

تاکید بر تولید خبر و محتوا در جلسه مدیران روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها

به دعوت شورای مرکزی سازمان جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها روز ۱۰ بهمن با حضور رجبی - ریاست شورای مرکزی برگزار گردید.

کد خبر: 971111001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ بهمن ۹۷ - ۹:۳۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،به دعوت شورای مرکزی سازمان جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها روز ۱۰ بهمن با حضور رجبی – ریاست شورای مرکزی برگزار گردید.

تاکید بر تولید خبر و محتوا در جلسه مدیران روابط عمومی سازمانهای استانها

تاکید بر تولید خبر و محتوا در جلسه مدیران روابط عمومی سازمانهای استانها

تاکید بر تولید خبر و محتوا در جلسه  مدیران روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها

در شروع جلسه مدیران روابط عمومی دیدگاههای خود را در زمینه غنی سازی محتوای سایت شورای مرکزی و سایتهای استانی با تکیه بر تولید خبر و مصاحبه های تخصصی، پیگیری مصوبات جلسات قبلی مدیران روابط عمومی و احیای شورای سیاستگذاری روابط عمومی استانها عنوان کردند. ارتباط هر چه قوی ‌تر مدیران روابط عمومی با یک دیگر و با هیئت رئیسه و واحد روابط عمومی شورای مرکزی، تداوم برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و ثبات شغلی مدیران و کارشناسهای روابط عمومی از دیگر موارد عنوان شده در این همایش بود.
در ادامه این جلسه که محمدرضا جواهری تفتی – دبیر اجرایی شورای مرکزی نیز حاضر بود، رجبی – ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در جمع مدیران روابط عمومی با اشاره به این که بعد از تغییرات اخیر در وزارت راه و شهرسازی خوشبختانه تنشها در حال کاهش است، اظهار داشت: با تثبیت شرایط و جایگاه قانونی روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان شاهد نگاه مثبت و شایسته مسئولان و نمایندگان مردم در خانه ملت به این نهاد عظیم مردمی و فنی تخصصی هستیم.

تاکید بر تولید خبر و محتوا در جلسه مدیران روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها

رجبی، تقویت محتوای سایت شورای مرکزی و سایت ‌های استانها را با تولید خبرهای تخصصی، تحلیلی و امیدآفرین توسط واحدهای روابط ‌عمومی را پیش زمینه ایجاد یک خبرگزاری پویا و موثر برای سازمان ذکر کرد و فعال سازی شورای سیاستگذاری روابط عمومی استانها را الزامی دانست.
رئیس سازمان، ضمن تایید درخواست تأمین نیروی انسانی روابط عمومی شورای مرکزی و تأکید بر اهمیت کار جمعی و ارتباط چهره به چهره خواستار تداوم و تنظیم برنامه زمانبندی مشخص جلسات دوره‌ای مدیران روابط عمومی استانها شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ بهمن ۹۷
484 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0