رفع ابهامات و ایرادات شیوه نامه ابلاغی درخواست ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

رفع ابهامات و ایرادات شیوه نامه ابلاغی

حسین ویزواری در حضور وزیر راه و شهرسازی مشکل سازمان نظام مهندسی ساختمان را ایرادات و ابهامات موجود در شیوه نامه تبصره ۲ ماده بیست و چهار قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان دانست که از طرف وزیر سابق راه و شهرسازی ابلاغ گردیده است.

کد خبر: 971026007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷ - ۱۲:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  حسین ویزواری در حضور وزیر راه و شهرسازی مشکل سازمان نظام مهندسی ساختمان را ایرادات و ابهامات موجود در شیوه نامه تبصره ۲ ماده بیست و چهار قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان دانست که از طرف وزیر سابق راه و شهرسازی ابلاغ گردیده است.

رفع ابهامات و ایرادات شیوه نامه ابلاغی

رفع ابهامات و ایرادات شیوه نامه ابلاغی

رفع ابهامات و ایرادات  شیوه نامه ابلاغی

وی در نشست شورای اداری شهرستان گرگان که با حضور اسلامی _ وزیر راه و شهرسازی برگزار گردید، تصریح کرد: متاسفانه این شیوه نامه ایرادات و ابهامات زیادی دارد و بسیاری از مسئولان کشور و استان من جمله وزیر کشور، آن را مشکل زا دانسته اند.
رییس هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان از وزیر راه و شهرسازی خواست ابهامات این شیوه نامه رفع گردد تا نظام مهندسی بتواند مانند قبل و با قدرت بیش تر وظایف خود را انجام دهد.

رفع ابهامات و ایرادات شیوه نامه ابلاغی

ویزواری در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به این که این سازمان نه هزار و پانصد مهندس دارد که با تخصص، تجربه و تعهد به مردم شریف استان خدمت میکنند، یاد آور شد: در عرصه ساخت و ساز هرگاه نظام مهندسی وارد عمل شده است شاهد ارتقا کیفیت ساخت و ساز و حفظ سرمایه های ملی بوده ایم.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ دی ۹۷
611 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0