رفع سوء تفاهمات در دیدار اسلامی و رجبی دیدار اسلامی و رجبی

رفع سوء تفاهمات در دیدار اسلامی و رجبی

این دیدار صمیمی، ظهر روز 4شنبه (چهاردهم آذر نود و هفت) در ساختمان دادمان و در دو بخش برگزار گردید.

کد خبر: 970915004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ آذر ۹۷ - ۱۱:۲۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،این دیدار صمیمی، ظهر روز ۴شنبه (چهاردهم آذر نود و هفت) در ساختمان دادمان و در دو بخش برگزار گردید.

رفع سوء تفاهمات در دیدار اسلامی و رجبی

رفع سوء تفاهمات در دیدار اسلامی و رجبی

رفع سوءِتفاهمات در دیدار وزیر راه و شهرسازی (محمد اسلامی) با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور (فرج‌الله رجبی) و تأکید وزیر راه و شهرسازی بر حمایت از ریاست سازمان و ادامه فعالیت قانونی شورای مرکزی هفتم

در بخش اول که به گفتگو و هم‌اندیشی وزیر با ریاست سازمان حول مسائل به‌ وجود آمده اختصاص یافت، هر یک از طرفین نظرات فنی و حقوقی خود را حول نامه مورخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ وزیر مبنی بر برگزاری انتخابات پیش از موعد شورای مرکزی عنوان کردند و بخش دوم نشست نیز با بحث و بررسی مسائل با حضور حامد مظاهریان (معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی) و هم چنین کفاش (معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌ها وزارت راه و شهرسازی) ادامه یافت.

در خاتمه این گفت‌وگوی مبتنی بر احترام متقابل، وزیر راه و شهرسازی، تصمیم به برگزاری انتخابات پیش از موعد شورای مرکزی را نتیجه یک استنباط حقوقی از آئین‌نامه تلقی کردند و با توجه به تنش‌ های به‌ وجود آمده، بر ضرورت عدم پافشاری بر آن نظریه و تجدیدنظر در آن تأکید کردند.
هم چنین وزیر راه و شهرسازی با اعلام آمادگی مبنی بر حضور در نخستین نشست آتی شورای مرکزی، حمایت قاطع خود را از ادامه فعالیت شورای مرکزی هفتم تا پایان دوره ۳ ساله، همکاری با این شورا در جهت رفع مشکلات و همچنین ادامه فعالیت ریاست شورای مرکزی بعنوان منصوب رئیس جمهور ابراز داشتند.

رفع سوء تفاهمات در دیدار اسلامی و رجبی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت اتمام تنش‌ های فی‌مابین و تبدیل فضای تقابل به فضای تعامل، از آمادگی شورای مرکزی و همچنین مجلس شورای اسلامی برای همکاری با وزیر راه و شهرسازی گفت و تأکید کرد که نباید حواشی بر متن غلبه کند.
طبق این اساس مقرر گردید که نخستین نشست آتی شورای مرکزی هفتم، با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار گردد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آذر ۹۷
664 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0