ابطال پروانه اشتغال به کار رئیس سازمان نظام مهندسی تهران ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد:

پانصد هزار نفر عضو سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان هستند

 ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: در حال حاضر حدود پانصد هزار نفر عضو سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان هستند که از این تعداد صد و بیست هزار عضو در استان تهران عضویت دارند.

کد خبر: 961205025 تاریخ انتشار: شنبه ۵ اسفند ۹۶ - ۹:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز_ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: در حال حاضر حدود پانصد هزار نفر عضو سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان هستند که از این تعداد صد و بیست هزار عضو در استان تهران عضویت دارند.

پانصد هزار نفر عضو سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان هستند

پانصد هزار نفر عضو سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان هستند

پانصد هزار نفر عضو سازمان‌ های نظام مهندسی  ساختمان هستند

حسن قربانخانی در اولین جشنواره تعالی HSE عنوان داشت: از سال هفتاد و چهار تا نود حدود یازده هزار و پانصد نفر مهندسان دارای پروانه اشتغال مهندسی در استان تهران اشتغال بکار داشتند که از سال نود تا به حال این رقم به بیش از شصت هزار نفر رسیده است.
قربانخانی ادامه داد: بسیار جای تاسف است که با این میزان از منابع مهندسی، هنوز هم در تهران و بیش تر شهر‌های کشور ساختمان ‌هایی احداث می ‌شود که بیش تر آن‌ ها توسط افراد فاقد صلاحیت صورت می ‌گیرد.
وی اظهار داشت : مهندسی و مهندسان در حال حاضر در رویارویی با پدیده‌های مختلف بخوبی فکر، طراحی و سپس به اجرا اقدام می ‌کنند که در مسیر اجرا با آزمایش میزان ایمنی و امنیت را در ساخت و ساز تخمین می ‌زنند.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ابراز داشت: معتقد هستیم بسیاری از گره ‌ها و مشکلاتی که در حوزه ساخت و ساز وجود دارد با مهندسی و مهندسان گشوده میگردد.
قربانخانی تصریح کرد: روز مهندس این پیام را برایمان دارد که باید به نیرو‌ها و منابع انسانی مهندسی توجه بیش تری گردد و با دخیل کردن آن‌ ها در امر ساخت و ساز مشکلات کنونی را حل کنیم.

پانصد هزار نفر عضو سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان هستند

وی خاطر نشان ساخت: وقوع زلزله اخیر در تهران نشان داد که مردم اعتماد و اطمینان لازم را به ساختمان‌ هایی که هم اکنون در آن زندگی می ‌کنند ندارند که باید در این حوزه افراد واجد صلاحیت را دخالت داد و کار ساختمان سازی را به مهندسان صلاحیت دار سپرد.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندس

نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۶
1059 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0