جلسه اول هیئت اجرایی انتخابات شورای مرکزی دوره هشتم

جلسه اول هیئت اجرایی انتخابات شورای مرکزی دوره هشتم

نخستین نشست هیئت اجرایی انتخابات دوره هشتم شورای مرکزی روز بیست و یکم اسفند نود و هفت با حضور تمامی اعضا تشکیل‌ گردید و به شرح زیر تصمیمگیری به عمل آمد

کد خبر: 971221012 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ اسفند ۹۷ - ۷:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نخستین نشست هیئت اجرایی انتخابات دوره هشتم شورای مرکزی روز بیست و یکم اسفند نود و هفت با حضور تمامی اعضا تشکیل‌ گردید و به شرح زیر تصمیمگیری به عمل آمد:

جلسه اول هیئت اجرایی انتخابات شورای مرکزی دوره هشتم

جلسه اول هیئت اجرایی انتخابات شورای مرکزی دوره هشتم

جلسه اول هیئت اجرایی انتخابات  شورای مرکزی دوره هشتم

– هیئت اجرایی منصور بهادری را بعنوان رئیس، نیکزاد را بعنوان نایب رئیس و جوان مجیدی را بعنوان دبیر هیئت اجرایی انتخاب کردند.
– با توجه به پیشنهاد هیئت اجرایی در مورد استفاده از تجربیات برگزارکنندگان قبلی انتخابات مقرر گردید از ولدان بعنوان عضو مدعو در نشست های هیئت اجرایی دعوت بعمل آید.
– امین فخری بعنوان مسئول آی تی و برنامه ریزی سایت انتخاب و معرفی شدند تا زیر نظر ریاست هیئت اجرایی مسئولیت برنامه ریزی انفورماتیک انتخابات را انجام دهد. هم‌چنین نادریان و خانم علی‌پور بعنوان کارمندان همکار هیئت اجرایی انتخاب شدند و مقرر گردید با هماهنگی هیئت رئیسه شورا حکم برای ایشان صادر شود.
-در مورد روش رای گیری بحث و بررسی به عمل آمد و مقرر شد روش رای گیری بصورت الکترونیکی و از طریق پیمانکار ذی ‌صلاح انجام شود.
-هیئت اجرایی انتخابات در مورد بند یک فصل هشتم نظامنامه مصوب کرد که تایید ثبت نام صرفاً بصورت رسید کتبی و با حضور داوطلب یا نماینده رسمی معرفی شده وی در دبیرخانه هیات اجرایی صادر شود.


-برنامه زمان‌بندی انتخابات با آغاز اطلاع رسانی از تاریخ بیست و ششم فروردین ماه نود و هشت و پایان رأی‌گیری در هفته آخر تیر ماه نود و هشت تصویب شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۷
586 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0