ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مقام اول مسابقات قهرمانی بسکتبال جام رمضان نود و هفت

رمضانی در جمع اعضای تیم بسکتبال سازمان با عنوان اینکه سازمان قصد دارد علاوه بر اجرای برنامه های حرفه ای خود شرایطی را ایجاد کند تا موضوع سلامت و بازدهی کارکنان و اعضای سازمان را افزایش دهد. بیان کرد: سیاست سازمان نظام مهندسی ایجاد همدلی و هم افزایی در حوزه مهندسی با ابزارهای مختلف است.

کد خبر: 970412002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ تیر ۹۷ - ۹:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی، رمضانی در جمع اعضای تیم بسکتبال سازمان با عنوان اینکه سازمان قصد دارد علاوه بر اجرای برنامه های حرفه ای خود شرایطی را ایجاد کند تا موضوع سلامت و بازدهی کارکنان و اعضای سازمان را افزایش دهد. بیان کرد: سیاست سازمان نظام مهندسی ایجاد همدلی و هم افزایی در حوزه مهندسی با ابزارهای مختلف است.

مقام اول مسابقات قهرمانی بسکتبال جام رمضان نود و هفت

مقام اول مسابقات قهرمانی بسکتبال جام  رمضان نود و هفت

وی با عنوان اینکه یکی از راه کارها و سیاستهای سازمان انجام کارهای تیمی و ورزشی است، ادامه داد: ورزش هم کار تیمی را بهبود بخشیده و هم در روحیات افراد موثر است که این امر در نشاط و شادابی جامعه نیز موثر است.
رمضانی گفت: هر جامعه ای که قصد پیشرفت بسوی سعادت و پویایی پیش برود بطور قطع باید برنامه ای برای سلامتی افراد جامعه داشته باشد، به این علت سازمان نظام مهندسی قصد دارد علاوه بر اجرای برنامه های حرفه ای خود شرایطی را ایجاد کند تا موضوع سلامت و بازدهی کارکنان را افزایش دهد.
رئیس سازمان با عنوان اینکه یکی از راه ها افزایش بهره وری نیروی کار، شناخت بیش تر کارکنان یک مجموعه است، افزود: هر برنامه ای که به افزایش بازدهی سازمان کمک کند بطور قطع میتواند در برنامه های سازمان قرار بگیرد.

مقام اول مسابقات قهرمانی بسکتبال جام رمضان نود و هفت

رمضانی با عنوان اینکه تیم بسکتبال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان توانسته مقام اول مسابقات قهرمانی بسکتبال جام رضمان نود و هفت را کسب کند از اعضای تیم تقدیر و قدردانی کرد.

منبع :سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ تیر ۹۷
787 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0