نهایی شدن تفاهمنامه بیمه تکمیلی درمان محمد فیروزیان

نهایی شدن تفاهمنامه بیمه تکمیلی درمان

محمد فیروزیان، خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران و میکائیل مهدوی، ریاست اداره اداری و مالی سازمان امروز با مدیران بیمه سامان با موضوع وضعیت بیمه تکمیل درمان دیدار داشتند.

کد خبر: 190817018 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ مرداد ۹۸ - ۷:۰۴ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،محمد فیروزیان، خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران و میکائیل مهدوی، ریاست اداره اداری و مالی سازمان امروز با مدیران بیمه سامان با موضوع وضعیت بیمه تکمیل درمان دیدار داشتند.

نهایی شدن تفاهمنامه بیمه تکمیلی درمان

نهایی شدن تفاهمنامه بیمه تکمیلی درمان

تفاهم نامه بیمه تکمیلی  درمان نهایی گردید

با توجه به عدم رعایت شرایط و تعهدات بیمه تکمیل درمان از طرف شرکت بیمه دانا، در نشست هیات مدیره محترم سازمان مورخ نوزدهم مرداد ماه نود و هشت، موضوع مذاکره با شرکت بیمه سامان جهت دستیابی به توافق و عقد تفاهم نامه درمان مصوب شد.

در این جلسه که امروز مورخ بیست و ششم مرداد ماه نود و هشت در محل شرکت بیمه سامان برگزار گردید، تفاهم نامه بیمه تکمیل درمان تنظیم و به امضاء طرفین رسید.

فیروزیان، ضمن اعلام شرایط درخواستی سازمان، خواستار سرعت بخشیدن به خدمات درمانی اعضا شدند و طبق بخشی از این توافق مقرر شد که دوره انتظار برای بهره مندی اعضا از خدمات درمانی حذف گردد و هم‌چنین حق بیمه پدر و مادر اعضاء تحت تکفل طبق نرخ بیمه شده ی اصلی باشد و از افزایش دو برابری آن جلوگیری شود.

در ادامه این نشست، نظارتی، مدیر منطقه شمال بیمه سامان و توکلی نیا، سرپرست شعبه مازندران نسبت به تشریح برخی از شرایط بیمه نامه، اعلام مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت بیمه سامان، فرآیند دریافت اسناد درمانی، صدور معرفی نامه و کارت درمان توضیحات لازم را ارائه کردند.

نهایی شدن تفاهمنامه بیمه تکمیلی درمان

در خاتمه، خزانه دار سازمان بر ضرورت ارائه خدمات درمانی با بالاترین سطح کیفی که موجبات آسودگی خاطر اعضاء و خانواده های آن ها در سراسر استان را فراهم آورد تاکید کرد.

لیست مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت SOS (کارگزاری درمان شرکت بیمه سامان) به شرح ذیل جهت بهره مندی اعضاء اعلام می شود.

لیست مراکز درمانی

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ مرداد ۹۸
737 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0