جشنواره‌ای به وسعت ایران جشنواره‌

جشنواره‌ای به وسعت ایران

شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «نخستین جشنواره ملّی نشریات تخصصی صنعت ساختمان» را برگزار می‌ کند. این جشنواره در 2 بخش «نشریات ملّی منتشره در حوزه صنعت ساختمان» و «نشریات استانی منتشره توسط سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان استان‌ های سراسر کشور» در تاریخ دوازدهم دی ماه سال نود و هفت در سالن‌ همایش‌ های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار می شود.

کد خبر: 970920015 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ - ۶:۲۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «نخستین جشنواره ملّی نشریات تخصصی صنعت ساختمان» را برگزار می‌ کند. این جشنواره در ۲ بخش «نشریات ملّی منتشره در حوزه صنعت ساختمان» و «نشریات استانی منتشره توسط سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان استان‌ های سراسر کشور» در تاریخ دوازدهم دی ماه سال نود و هفت در سالن‌ همایش‌ های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار می شود.

جشنواره‌ای به وسعت ایران

جشنواره‌ای به وسعت ایران

جشنواره‌ای به  وسعت ایران

انتخاب نشریه برتر، انتخاب مقاله تخصصی برتر، انتخاب مصاحبه برتر، انتخاب خبر و گزارش برتر و انتخاب تیتر برتر بعلاوه سخنرانی‌ های تخصصی و آموزشی از برنامه‌ های اصلی این جشنواره خواهد بود. از نکات قابل توجه، حضور اعضای کمیسیون عمران و فرهنگی مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و شماری از معاونین وی، معاونت مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار تهران و اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران، ریاست و اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و روسا و مدیران نشریات و روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها در این جشنواره خواهد بود.
این جشنواره ملّی و بزرگ که با هدف فرهنگ‌ سازی و ارتقای سطح کیفی نشریات صنعت ساختمان کشور و ارائه الگوی مناسب برای آنها برگزار خواهد شد با اهدای تندیس برتر و لوح سپاس از برندگان در رشته‌ های مختلف قدردانی خواهد کرد.

جشنواره‌ای به وسعت ایران

لازم به ذکر است شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سنوات قبل نسبت به برگزاری دو دوره از جشنواره نشریات درون‌ سازمانی در استان قزوین و جزیره کیش اقدام کرده است و این جشنواره در تداوم جشنواره‌ های مذکور برگزار خواهد شد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ آذر ۹۷
672 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0