کارت های مصادره شده جعلی تقلبات و تخلفات

کارت های مصادره شده جعلی؟؟؟

هرچند که بی حاشیه ترین انتخابات نظام مهندسی ساختمان با کم ترین خطا امسال توسط راه و شهرسازی استان برگزار گردید ولی گویا تقلبات و تخلفات به منبع و مبدایی گره خورده که قرار نیست از هیچ اقدامی صرف نظر کنند.

کد خبر: 971103013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷ - ۴:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،هرچند که بی حاشیه ترین انتخابات نظام مهندسی ساختمان با کم ترین خطا امسال توسط راه و شهرسازی استان برگزار گردید ولی گویا تقلبات و تخلفات به منبع و مبدایی گره خورده که قرار نیست از هیچ اقدامی صرف نظر کنند.

کارت های مصادره شده جعلی

کارت های مصادره شده جعلی

آیا کارت های مصادره شده در روز انتخابات  صنفی نظام مهندسی ساختمان در کرمانشاه جعلی است؟

این بار داستان کارتهایی است که در روز انتخابات به دلیل عدم تطابق با چهره اشخاص توسط هیئت نظارت بر انتخابات ضبط شده بودند. حالا پس از طی شدن مراحل قانونی و ارجاع تخلفات به شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه در حالیکه توقع میرفت کارتهای مصادره شده متعلق به افرادی باشد که کارتهایشان را در اختیار دیگران قرار داده اند، اینطور شنیده میشود که کارت های ضبط شده جعلی و تعدادشان نیز نامعلوم است چرا که هیچ مشخص نیست کارتهای مصادره شده چه بخشی از کارتهای جعلی صادر شده هستند؟ کارتهایی که بواسطه ی اطلاعات دقیق مندرج بر آن ها نمیتواند در خارج از سازمان تولید شده باشند.

نکته این جاست که اگر این شنیده ها صحت داشته باشد باید عامل یا عاملان آن شناسایی و قاطع ترین برخوردها با آنها انجام شود. انتظار میرود راه و شهرسازی استان بالاخص مدیر کل راه و شهرسازی منافع اعضا و عدالت جمعی را ملاک قرار دهند و شورای محترم انتظامی نیز به دلیل وقوع جرم غیر قابل گذشت، پرونده را به مراجع قضایی ارجاع دهد. چرا که اگر کارتهای عضویت در یک سازمان غیرانتفاعی بدین راحتی قابل جعل باشد، دیگر درست معلوم نخواهد بود که چه حجم از تخلفات تا امروز رخ داده و چه سواستفاده هایی اعم از حضور در انتخابات، خدمات رفاهی و … از این کارتها شده است.

کارت های مصادره شده جعلی

از طرفی طی جا به جاییهای داخلی کارمندان در درون سازمان پس از حضور هیئت مدیره جدید واحدهای مرتبط با این تخلف ارتقاء شغلی یافته اند و نه تنها با آنها برخوردی صورت نگرفته که با طرح موضوع در نشست هیئت مدیره و عدم موافقت ریاست سازمان در برخورد قاطع با متخلف یا متخلفین قضیه تا به امروز مسکوت مانده است.
حالا اما داستان کارت های تازه متولد شده ی درون سازمان، ماجرای ارتقا شغلی، اخبار و اعتراضات اعضای فعال سازمان و اطلاعات منابعی معتبر از رابطه ی معناداری بین این قضایا خبر میدهد.

منبع: ساحت کرمانشاه

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هر آنچه که در مورد آزمون نظام مهندسي طراحي معماري بايد بدانيد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ بهمن ۹۷
1160 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0