عدم صدور پایان کار برای ساختمان های مناسب سازی نشده برای معلولان در کهگیلویه و بویراحمد

عدم صدور پایان کار برای ساختمان های مناسب سازی نشده برای معلولان

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آن دسته از ساختمانهای جدید اداری و عمومی در این استان که برای معلولان، جانبازان و سالمندان مناسب سازی نگردند پایان کار و مجوز افتتاح از طرف شهرداری‌ها و سازمان نظام مهندسی استان به آن ها داده نخواهد شد.

کد خبر: 190929004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ مهر ۹۸ - ۳:۴۵ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آن دسته از ساختمانهای جدید اداری و عمومی در این استان که برای معلولان، جانبازان و سالمندان مناسب سازی نگردند پایان کار و مجوز افتتاح از طرف شهرداری‌ها و سازمان نظام مهندسی استان به آن ها داده نخواهد شد.

عدم صدور پایان کار برای ساختمان های مناسب سازی نشده برای معلولان

عدم صدور پایان کار برای ساختمان های مناسب سازی نشده برای معلولان

ساختمانهای مناسب سازی نشده  برای معلولان پایانکار نمیگیرند

عزیز فیلی عصر شنبه در جلسه کمیته مناسب سازی محیط کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج بیان کرد: مشکلات مربوط به مناسب سازی ساختمانهای اداری و عمومی قدیمی این استان برای معلولان، جانبازان و سالمندان در صورت امکان برطرف گردد.

فیلی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی طبق قانون ملزم به رعایت دقیق و اصولی موضوع مناسب سازی محیط برای معلولان، جانبازان و سالمندان هستند.

وی افزود: این اقدام در راستای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمیته مناسب سازی محیط در کلیه شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد و به ریاست فرمانداران تشکیل و فعال گردد.

فیلی گفت: گزارش اقدامات و فعالیتهای دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مناسب سازی محیط برای معلولان، جانبازان و سالمندان بطور مستمر به بهزیستی و معاونت عمرانی استانداری این استان اعلام گردد.

وی افزود: هر کدام از دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که بحث مناسب سازی محیط برای معلولان، جانبازان و سالمندان را رعایت کنند از مدیران آن ها با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل می گردد.

عدم صدور پایان کار برای ساختمان های مناسب سازی نشده برای معلولان

فیلی گفت: تعیین میزان رعایت این امر مهم از طرف دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد منوط به بررسی و ارزیابی اعضای کمیته مناسب سازی محیط استان است.

وی تصریح کرد: مناسب‌سازی محیط برای معلولان، جانبازان و سالمندان در کهگیلویه و بویراحمد چندان رضایت بخش نیست.

فیلی گفت: رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اهمیت و لزوم مناسب سازی محیط برای معلولان، جانبازان و سالمندان اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بیش تری انجام دهند.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مهر ۹۸
573 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0