شکست نظام مهندسی ساختمان استان قم در لیگ برتر تیراندازی در هفته هفتم اتفاق افتاد

شکست نظام مهندسی ساختمان استان قم در لیگ برتر تیراندازی

تیراندازان تیم نظام مهندسی ساختمان استان قم در هفتمین هفته مسابقات لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌ های کشور نتیجه را به تیم شرکت ملی حفار واگذار نمودند.

کد خبر: 961018015 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ دی ۹۶ - ۱:۵۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  تیراندازان تیم نظام مهندسی ساختمان استان قم در هفتمین هفته مسابقات لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌ های کشور نتیجه را به تیم شرکت ملی حفار واگذار نمودند.شکست نظام مهندسی ساختمان استان قم در لیگ برتر تیراندازی

شکست نظام مهندسی ساختمان استان قم در لیگ برتر تیراندازی

شکست نظام مهندسی ساختمان استان قم در لیگ برتر تیراندازی

شکست نظام مهندسی ساختمان استان قم در  لیگ برتر تیراندازی

تیم تیراندازی نظام مهندسی ساختمان بعنوان قهرمان سال نود و چهار لیگ باشگاه‌ های تیراندازی استان قم در سال نود و پنج به نمایندگی از قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌ های کشور به میدان رفت و حضور موفقی در این لیگ داشت.
نتیجه مدیریت خوب و منسجم، عملکرد مثبت تیراندازان و تدابیر کادر فنی تیم نظام مهندسی ساختمان با صعود موفقیت ‌آمیز این تیم بومی به مسابقات لیگ برتر باشگاه‌ های کشور همراه بود و با این مهم، اولین صعود تیمی از قم به لیگ برتر مردان ایران با این موفقیت رقم خورد.
ولی سال جاری در مسابقات فصل نود و شش لیگ برتر باشگاه‌ های کشور تیم نظام مهندسی ساختمان به نمایندگی از قم و متشکل از تیراندازان شاخص هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی مقابل حریفان لیگ برتر به میدان رفته و در مجموع تا به حال عملکرد متوسطی از طرف نماینده قم به نمایش گذاشته شده است.

شکست نظام مهندسی ساختمان استان قم در لیگ برتر تیراندازی

مسابقات هفته هفتم لیگ برتر تیراندازی هم زمان با پیکارهای دسته اول تیراندازی باشگاه‌ های کشور براساس برنامه‌ ریزی فدراسیون به شکل همزمان در سالن تیراندازی هشتاد خط مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام رسید و برترین ‌های خود را شناخت، در حالیکه این هفته با ثبت یک باخت در کارنامه نماینده قم همراه بود.
مسابقات هفته هفتم لیگ برتر تیراندازی مردان ایران با حضور شش تیم در سالن آزادی برگزار گردید و در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی، تیم‌های نزاجا، مقاومت و شرکت ملی حفاری برابر تیم‌ های هیأت کرمان، نظام مهندسی ساختمان قم و هیأت سمنان به پیروزی رسیدند.
هم چنین با برگزاری مسابقات فینال رشته تفنگ بادی نیز امیرسیاوش ذوالفقاریان از هیأت سمنان، مهدی جعفری ‌پویا از مقاومت و امیرمحمد نکونام از نزاجا به ترتیب در مکان‌ های اول تا سوم قرار گرفتند و در تپانچه بادی جواد فروغی از مقاومت، چنگیز مسیب ‌زاده از نزاجا و امیر جوهری ‌خو از مقاومت اول تا سوم شدند

منبع : خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان کتاب های نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ دی ۹۶
804 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0