صادرات خدمات فنی و مهندسی وسیله ای برای اشتغالزایی مهندسان سعید گازرانی _ رییس سازمان نطام مهندسی ساختمان استان مرکزی

صادرات خدمات فنی و مهندسی وسیله ای برای اشتغالزایی مهندسان

صادرات خدمات فنی و مهندسی میتواند ضمن توسعه خدمات سازمان نظام مهندسی اشتغال زایی برای مهندسان را بهمراه داشته باشد.

کد خبر: 970611013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ شهریور ۹۷ - ۴:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،صادرات خدمات فنی و مهندسی میتواند ضمن توسعه خدمات سازمان نظام مهندسی اشتغال زایی برای مهندسان را بهمراه داشته باشد.

صادرات خدمات فنی و مهندسی وسیله ای برای اشتغالزایی مهندسان

صادرات خدمات فنی و مهندسی وسیله ای برای اشتغالزایی مهندسان

صادرات خدمات فنی و مهندسی وسیله ای برای  اشتغالزایی مهندسان

سعید گازرانی _ رییس سازمان نطام مهندسی ساختمان استان مرکزی طی جلسه ای که با حضور اعضای هیات رئیسه سازمان، نائب رییس اتاق بازرگانی و اعضای هیات رییسه انجمن صادرکنندگان‌خدمات فنی و مهندسی استان مرکزی  برگزار گردید، بیان کرد: ارتباط سازمان نظام مهندسی و صنعت یک ارتباط دو طرفه و به اصطلاح “برد ، برد” است که  نتایج و منافع آن برای ۲ طرف بوده و در نهایت توسعه و اشتغال زایی را رقم میزند .
گازرانی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی با توجه به پتانسیل و توانایی اعضای خود از صادرات خدمات فنی و مهندسی به کشورهای دیگر استقبال کرده و معتقد است یکی از مهمترین موارد در صادرات  خدمات مهندسی موضوع استاندارد سازی این خدمات میباشد .
وی ادامه داد: با استاندارد سازی میتوان به شرکتهای کشور های مجاور خدمات مطلوبی را ارائه کرد. صادرات خدمات فنی و مهندسی میتواند سبب ورود ارز به کشور شده و با توجه به رکود فعلی صنعت ساختمان، ارائه این خدمات مهندسی می تواند به اشتغال مهندسان توانمند کمک شایانی کند.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی افزود: سازمان نظام مهندسی آمادگی این را دارد تا در قالب تفاهم نامه همکاری با اتاق بازرگانی و این انجمن جدید التاسیس در راستای صادرات خدمات فنی مهندسی  گام های مثبتی بردارد.

صادرات خدمات فنی و مهندسی وسیله ای برای اشتغالزایی مهندسان

در ادامه مهدی نیا _ نائب رییس اتاق بازرگانی استان مرکزی، تاکید کرد: اتاق بازرگانی ضمن اعلام امادگی در راستای همکاری تمام جانبه و حمایت از تشکلها بالاخص انجمن صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی با توجه به نیاز کشور های حاشیه ایران به این خدمت  میتواند بخشی از رکود در حوزه  مهندسی و صنعت را از میان ببرد.
در خاتمه، بهرنگ عقیلی نسب _ رییس این انجمن موارد همکاری و پیش نویس تفاهم نامه مشترک میان سازمان نظام مهندسی، اتاق بازرگانی و انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی را ارائه و کارشناسان مربوطه نیز نظرات خود را در این مورد عنوان کرد.
قابل ذکر است کلیه اعضای سازمان نظام مهندسی بعد از دریافت کارت عضویت اتاق بازرگانی میتوانند به عضویت این انجمن درایند و  از خدمات آن استفاده کنند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ شهریور ۹۷
1115 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0