عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان

عضو نظام مهندسی ساختمان: صدور خدمات مهندسان به خارج از کشور در حال پیگیری است

عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: صدور خدمات فنی مهندسان به خارج از کشور در دست پیگیری است به طوری که هم اکنون به این مهم در سطح شورای مرکزی سازمان توجه زیادی می شود.

کد خبر: 8868 تاریخ انتشار: شنبه ۷ اسفند ۹۵ - ۱۲:۴۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،علی اکبر رمضانی اظهار کرد: اکنون یکی از دغدغه های جامعه مهندسی، پایین آمدن سطح تقاضا برای ارائه خدمات و افزایش عرضه آن است و در این زمینه صدور خدمات مهندسی و حضور مهندسان در بازارهای خارج از کشور می تواند بخش زیادی از مشکلات را حل کند.صدور خدمات مهندسان به خارج از کشور در حال پیگیری است

صدور خدمات مهندسان به خارج از کشور در حال پیگیری است

صدور خدمات مهندسان به خارج از کشور در حال پیگیری است

صدور خدمات مهندسان به خارج از کشور در حال پیگیری است

 

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی افزود: مهندسان برای حضور در بازارهای بین المللی باید پروانه مورد تایید آن را داشته باشند و برای صدور خدمات مهندسان، دریافت پروانه مورد تایید این بازارها ضروری است که هم اکنون این مهم در سطح وزارت راه و شهرسازی در دست پیگیری است.
رمضانی خاطرنشان کرد: برای صدور خدمات مهندسی در استان هم پیگیری هایی انجام شده است کهبرگزاری نشست های مختلفی بانمایندگی وزارت امور خارجه از آن جمله است.
وی افزود: کشورهای همسایه مناسب ترین بازار برای صادرات خدمات مهندسی به شمار می رود و مهندسان می توانند پاسخگوی نیاز صنعت ساختمان در این کشورها باشند.


*مهندسان باید آگاهی و توان فنی خود را ارتقا دهند
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی تصریح کرد: بازار کسب و کار امروز به سوی رقابتی شدن پیش می رود و ما باید بتوانیم توان و مهارت فنی مهندسان را در سطح جهانی عرضه کنیم.
وی افزود: مهندسان باید بتوانند برای حضور در بازارهای بین المللی دانش خود را ارتقا دهند و همپای رشد و پیشرفت دانش و تکنولوژی حرکت کنند.
وی گفت: دانشگاه ها هم باید در انجام رسالت خود در تربیت نیروی انسانی متخصص و دارای مهارت، تدبیری اتخاذ کنند تا کیفیت آموزش ها ارتقا یابد.

منبع: ایرنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اسفند ۹۵
1066 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0