اکتشاف معادن در استان مرده است ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان قم بیان کرد:

اکتشاف معادن در استان مرده است

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان قم عنوان کرد: اکتشاف معادن در استان مرده است و با ادامه این روند بخش معدن در قم از بین می ‌رود.

کد خبر: 970215002 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۷ - ۱۰:۱۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان قم عنوان کرد: اکتشاف معادن در استان مرده است و با ادامه این روند بخش معدن در قم از بین می ‌رود.

اکتشاف معادن در استان مرده است

اکتشاف معادن در استان مرده است

اکتشاف معادن در استان  مرده است

رسول سید حسینی با اشاره به طرح‌ های اکتشاف معادن استان قم خاطر نشان کرد: از صدور شانزده طرح برای اکتشاف معادن در چند سال پیش به ۴ طرح اکتشاف در سال گذشته رسیدیم و معدن کاران را باید با دید تولید کننده نگاه کرد.
سید حسینی ادامه داد: استان قم یک جزیره مستقل نیست و باید در بحث معدن طبق قانون عمل گردد، تعامل اداره منابع طبیعی با سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان ‌های دیگر بهتر از قم است.
وی تصریح کرد: مزیت استان قم در زمینه مصالح ساختمانی است، معدن کاری به منزله تخریب محیط زیست نیست، در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، ضابطه‌ های حفظ محیط زیست در معادن رعایت می ‌شود.

اکتشاف معادن در استان مرده است

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان قم، استان قم را در زمینه سنگ آهک دارای رتبه در کشور دانست و یاد آور شد: اکتشاف معادن در استان مرده است و با ادامه این روند بخش معدن در قم از بین می‌ رود، استفاده از معادن در راستای اقتصاد مقاومتی است و منافاتی با محیط زیست ندارد.

منبع : قم نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اردیبهشت ۹۷
1085 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0