تبیین دستاوردهای گردهمایی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت و ساز شهری یوسف ساجد

تبیین دستاوردهای گردهمایی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت و ساز شهری

چهارمین گردهمایی ملی مهندسی ترافیک در ساخت و ساز شهری با محوریت تبیین الزامات ترافیکی در ساختمان‌ها و ایمنی ترافیک در عملیات اجرایی و عارضه سنجی ترافیک در کلانشهرها، توسط سازمان نظام مهندسی تهران و با همکاری اعضای گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی تشکیل گردید. برگزاری ۳ کارگاه تخصصی با عناوین محورهای فوق توسط اعضای گروه تخصصی ترافیک و سایر اساتید برجسته کشور در رشته ترافیک از برنامه های مهم این گردهمایی بود.

کد خبر: 980327003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸ - ۱۰:۲۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،چهارمین گردهمایی ملی مهندسی ترافیک در ساخت و ساز شهری با محوریت تبیین الزامات ترافیکی در ساختمان‌ها و ایمنی ترافیک در عملیات اجرایی و عارضه سنجی ترافیک در کلانشهرها، توسط سازمان نظام مهندسی تهران و با همکاری اعضای گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی تشکیل گردید. برگزاری ۳ کارگاه تخصصی با عناوین محورهای فوق توسط اعضای گروه تخصصی ترافیک و سایر اساتید برجسته کشور در رشته ترافیک از برنامه های مهم این گردهمایی بود.

تبیین دستاوردهای گردهمایی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت و ساز شهری

تبیین دستاوردهای گردهمایی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت و ساز شهری

تبیین دستاوردهای گردهمایی جایگاه مهندسی  ترافیک در ساخت و ساز شهری

یوسف ساجد، دبیر گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی، مهم‌ترین دستاورد این گردهمایی را تبیین مجدد جایگاه مهندسی ترافیک و نقش پیش نویس مبحث بیست و سوم در ساخت و ساز شهری، بعد از مراسم رونمایی این مبحث در چهاردهم مهرماه سال نود و پنج دانست.

ساجد گفت: موضوع عارضه سنجی ترافیک در کلانشهرها در محدوده بلافصل ساختمان‌های بزرگ تجاری و خدماتی و گروه “د” و هم‌چنین ایمنی ترافیک در حین اجرای عملیات ساختمانی و راه سازی، مورد استقبال شرکت کنندگان و مسئولین وزارت‌خانه های راه و شهرسازی و کشور قرار گرفت.

تبیین دستاوردهای گردهمایی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت و ساز شهری

ساجد ضمن تأکید بر ضرورت وجود آن ها در ساخت و ساز شهری و استفاده از مبحث مقررات ملی “الزامات ترافیکی در ساختمان‌ها” ابراز امیدواری کرد بعد از تصویب نهایی در شورای گرداوری مقررات ملی، به عنوان یک مرجع واحد برای مهندسین ترافیک سازمان نظام مهندسی استان‌ها در کل کشور مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ خرداد ۹۸
538 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0