تبیین مشوقهای سرمایه گذاری در معادن ایلام قاسم سلیمانی دشتکی بیان کرد:

تبیین مشوقهای سرمایه گذاری در معادن ایلام

استاندار ایلام، عصر یک شنبه در دیدار با مسئولان نظام مهندسی معدن کشور، عنوان کرد: ارزش افزوده ای که در بخش معدن وجود دارد قابل مقایسه با سایر حوزه ها نیست.

کد خبر: 970515003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ - ۹:۱۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،استاندار ایلام، عصر یک شنبه در دیدار با مسئولان نظام مهندسی معدن کشور، عنوان کرد: ارزش افزوده ای که در بخش معدن وجود دارد قابل مقایسه با سایر حوزه ها نیست.

تبیین مشوقهای سرمایه گذاری در معادن ایلام

تبیین مشوقهای سرمایه گذاری در معادن ایلام

مشوقهای سرمایه گذاری در معادن ایلام باید  تبیین گردد

سلیمانی ادامه داد: متاسفانه خام فروشی در این بخش سبب شده نتوانیم از معادن کشور به خوبی بهره بردرای کنیم و درآمد اصلی نصیب سایر کشورها میشود.
وی ادامه داد: باید با ارائه مشوقهاب لازم بتوانیم زمینه بهره برداری از ذخائر استان را فراهم آوریم چرا که در شهرستانهای مختلف استان انواع معادن با کاربردهای گوناگون وجود دارد.
استاندار ایلام تصریح کرد: استان ایلام دارای ظرفیتهای زیادی در بخش نفت، گاز، پتروشیمی، اربعین و گردشگری است اما متاسفانه نیافتگی استان زیاد است که نیاز به سرمایه گذاری برای توسعه دارد.
سلیمانی دشتکی اظهار داشت: استان ایلام بی صبرانه منتظر سرمایه گذاران در حوزه های مختلف از جمله بخش صنعت است و ما از سرمایه گذاران حمایت مالی، امنیتی و تخصصی میکنیم.
هشتاد و هفت معدن در استان ایلام وجود دارد
ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نیز در این دیدار بیان کرد: بیش از ششصد و بیست و پنج نفر در بخش معدن و ۱ هزار و دویست نفر در بخش صنایع معدنی استان ایلام مشغول بکار هستند.

تبیین مشوقهای سرمایه گذاری در معادن ایلام

یارالله نصیری گفت: هشتاد و هفت معدن در استان ایلام وجود دارد که شصت و هفت واحد از این میزان فعال هستند.
نصیری خاطر نشان ساخت: ظرفیت تولید سالانه معدن استان ایلام ۱.۹ میلیون تن است که بیش از دوازده نوع ماده معدنی در معادن استان استخراج می گردد.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ مرداد ۹۷
982 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0