خروج نظام مهندسی ساختمان از حالت صنفی استاندار مازندران بیان کرد:

خروج نظام مهندسی ساختمان از حالت صنفی

احمدحسین زادگان با اشاره به پتانسیل جامعه مهندسی اظهار داشت: نظام مهندسی ساختمان باید از حالت صنفی خارج گردد.

کد خبر: 971024005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ - ۹:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،احمدحسین زادگان با اشاره به پتانسیل جامعه مهندسی اظهار داشت: نظام مهندسی ساختمان باید از حالت صنفی خارج گردد.

خروج نظام مهندسی ساختمان از حالت صنفی

خروج نظام مهندسی ساختمان از حالت صنفی

خروج نظام مهندسی ساختمان از حالت صنفی

وی در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران و محمد دامادی _ عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، خروج از رکود در بخش مسکن را منجر به شکوفایی اقتصادی و رونق کسب و کار ذکر کرد و گفت: نظام مهندسی ساختمان باید بمعنای واقعی، سازمان باشد و از حالت صنفی خارج گردد.
مقام عالی دولت در استان با تاکید بر نقش مهم طراحان و ناظران در بحث بهینه سازی منابع صنعت ساختمان تصریح کرد: باید با رعایت اصول حرفه ای، دقت، طراحی مناسب و کارآمد و نظارت پویا توسط مهندسان اعتماد میان مردم و جامعه مهندسی تقویت گردد.
استاندار مازندران با اشاره به گزارش معاونت عمرانی استانداری مازندران مبنی بر عدم حضور نماینده سازمان در نشست کمیسیون ماده ۵، افزود: حضور مستمر مهندسان سازمان در این قبیل نشست ها ضروری است.

خروج نظام مهندسی ساختمان از حالت صنفی

به گفته وی، با کاهش هزینه های ساخت و ساز مردم به ساخت و ساز تشویق می گردند و اشتغال در این زمینه ارتقا می یابد.
وی با اشاره به پتانسیلهای جامعه مهندسی استان، بهره گیری و استفاده از این ظرفیتها را به نفع استان دانست و افزود: از دیدگاه ها و نظرات کارشناسی سازمان نظام مهندسی در جهت برون رفت از وضعیت اقتصادی جامعه و رکود حاکم به خصوص در حوزه مسکن در چارچوب قانون استقبال میکنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ دی ۹۷
845 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0