نامه مهم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان اجرای شیوه نامه

اجرای شیوه نامه «تمدید، انصراف و جانشینی مهندسین ناظر» از اول آبان ماه نود و شش

به اطلاع تمامی مهندسین ناظر عضو سازمان و کارفرمایان میرساند پیرو اطلاع رسانیهای قبلی و تصویب شیوه نامه «تمدید، انصراف و جانشینی مهندسین ناظر» در هیات مدیره سازمان، شیوه نامه مذکور از تاریخ یکم/آبان ماه/نود و شش در شهرستان اهواز به اجرا در می آید و بعد از تاریخ مذکور تمامی امور مربوط به تمدید نظارت و جانشینی مهندسین ناظر طبق متن این شیوه نامه انجام خواهد شد.

کد خبر: 960724013 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ مهر ۹۶ - ۱۱:۴۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، به اطلاع تمامی مهندسین ناظر عضو سازمان و کارفرمایان میرساند پیرو اطلاع رسانیهای قبلی و تصویب شیوه نامه «تمدید، انصراف و جانشینی مهندسین ناظر» در هیات مدیره سازمان، شیوه نامه مذکور از تاریخ یکم/آبان ماه/نود و شش در شهرستان اهواز به اجرا در می آید و بعد از تاریخ مذکور تمامی امور مربوط به تمدید نظارت و جانشینی مهندسین ناظر طبق متن این شیوه نامه انجام خواهد شد.اجرای شیوه نامه تمدید، انصراف و جانشینی مهندسین ناظر

اجرای شیوه نامه تمدید، انصراف و جانشینی مهندسین ناظر

اجرای شیوه نامه تمدید، انصراف و جانشینی مهندسین ناظر

اجرای شیوه نامه «تمدید، انصراف و جانشینی  مهندسین ناظر» از اول آبان ماه نود و شش

در این مورد توجه به نکات ذیل لازم است:
– در ساختمانهایی که ناظر هماهنگ کننده دارند، اعلام اتمام دوره نظارت مهندسین و تعیین وضعیت ادامه نظارت بر ساختمان، ۲ ماه پیش از پایان مدت زمان نظارت کلیه ناظران، بعهده ناظر هماهنگ کننده میباشد.
– در ساختمانهایی که ناظر هماهنگ کننده ندارند هرکدام از مهندسین ناظر موظفند ۲ ماه قبل از پایان مدت نظارت خود، مراتب را جهت تعیین وضعیت ادامه نظارت به سازمان اعلام کنند.
– در صورتیکه دوره نظارت هر ناظر بدون اعلام نظر ناظر به سازمان جهت تمدید یا انصراف به پایان برسد و عملیات ساختمانی هنوز به پایان نرسیده باشد، دستور توقف عملیات ساختمانی از سوی سازمان بمراجع ذی صلاح اعلام خواهد شد و تا تعیین تکلیف، پروژه متوقف خواهد ماند.

اجرای شیوه نامه تمدید، انصراف و جانشینی مهندسین ناظر

– تمدید، انصراف یا جانشینی مهندسین ناظر فقط از طریق سازمان استان و طبق شیوه نامه مذکور انجام میگیرد و تمامی پرداختهای مالی مالکین از طریق سازمان به مهندسین ناظر انجام خواهد شد.
– به تمامی ساختمانهایی که اکنون دوره نظارت یک یا چند ناظر آنها به پایان رسیده و فرآیند تمدید یا انصراف و جانشینی ناظران برای آنها انجام نشده است، از تاریخ یکم/آبان ماه/نود و شش بمدت ۱ ماه مهلت داده میشود تا جهت تعیین تکلیف ادامه نظارت آنها طبق شیوه نامه فوق اقدام شود و بعد از مهلت مذکور دستور توقف عملیات اجرایی آنها صادر خواهد شد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان راهنمای مبحث ۱۳ نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ مهر ۹۶
3766 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0