تعطیلی معادنی که مشکل ایمنی دارد ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان بیان داشت:

معاف شدن شش معدن از پرداخت حقوق دولتی، نه از فعالیت

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان عنوان کرد: در شورای معادن استان شش معدن از پرداخت حقوق دولتی معاف شدند.

کد خبر: 970313006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ خرداد ۹۷ - ۲:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان عنوان کرد: در شورای معادن استان شش معدن از پرداخت حقوق دولتی معاف شدند.

معاف شدن شش معدن از پرداخت حقوق دولتی، نه از فعالیت

معاف شدن شش معدن از پرداخت حقوق دولتی، نه از فعالیت

‌شش معدن از پرداخت حقوق دولتی معاف شدند،  نه از فعالیت

مهدی حمیدی، با اشاره به خبر منتشر شده در رابطه با توقف فعالیت شش معدن در استان، گفت: شش معدنی که در شورای معادن استان در رابطه با آن‌ ها صحبت شد از حدود سه سال پیش و یا کم تر فعالیت نداشتند و طبق مصوبه و یا دستور این شورا تعطیل نشده است.
وی اظهار داشت: این شش معدن بخاطر دلایلی از قبیل وجود معارضین محلی، مشکلاتی در ارتباط با محیط زیست و منابع طبیعی نتوانسته‌اند ‌در طی سال‌ های نود و چهار تا نود و شش فعالیت و یا استخراجی داشته باشند که این عدم فعالیت در شورایعالی معادن استان مورد تایید قرار گرفت.
حمیدی ادامه داد: در این نشست مصوب گردید که شش معدن مذکور به علت این که فعالیت نداشتند از پرداخت حقوق دولتی معادن معاف شدند و مقرر شد که این معادن سال جاری فعالیت خود را مجددا شروع کنند.
ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر سیصد و شش واحد معدنی در بخش‌ های فلزی، غیرفلزی و سنگ ‌نما در استان زنجان وجود دارد که بعد از بازدیدهای نظارتی که در تیر ماه به پایان می ‌رسد می ‌توان اعلام کرد که چند واحد معدنی فعال هستند و چه میزان برداشت را در سال پیش انجام داده‌اند.

معاف شدن شش معدن از پرداخت حقوق دولتی، نه از فعالیت

حمیدی، خاطر نشان کرد: زنجان جزو استان‌ های معدن‌ خیز کشور از لحاظ تنوع و میزان ذخایر معدنی است و در رتبه دوازدهم کشور قرار دارد؛ هم چنین در کشور شصت و هشت نوع تنوع ذخایر معدنی وجود دارد که سی و یک نوع آن در معادن استان زنجان است.
منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ خرداد ۹۷
960 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0