تشدید نظارت بر عملکرد مهندسان ناظر فارس ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس بیان کرد:

تشدید نظارت بر عملکرد مهندسان ناظر فارس

سید مرتضی سیف زاده، نظارت بر عملکرد مهندسان ناظر را وظیفه این سازمان دانست و افزود: این کار هم اینک با دقت و جدیت در حال انجام است و بدون تردید هرچه رو به جلو حرکت کنیم این روند تشدید خواهد شد.

کد خبر: 971003003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ دی ۹۷ - ۱۰:۵۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سید مرتضی سیف زاده، نظارت بر عملکرد مهندسان ناظر را وظیفه این سازمان دانست و افزود: این کار هم اینک با دقت و جدیت در حال انجام است و بدون تردید هرچه رو به جلو حرکت کنیم این روند تشدید خواهد شد.

تشدید نظارت بر عملکرد مهندسان ناظر فارس

تشدید نظارت بر عملکرد مهندسان ناظر فارس

تشدید نظارت بر عملکرد مهندسان ناظر  فارس

وی در جلسه مشترک اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس با شورای شهرداران شیراز ادامه داد: قانون نظام مهندسی کنترل ساختمان، وظایفی را به سازمان نظام مهندسی واگذار کرده که از جمله بحث تعیین صلاحیت مهندسان برای رجوع به کارهای نظارت، طراحی و اجراست.
سیف زاده تصریح کرد:

بی شک با برنامه ریزی هایی که انجام شده ما در راه نظارت بر عملکرد مهندسان ناظر و فعالیتهای خدمات مهندسی دقت بیش تری خواهیم داشت و در این راه از تجربه شهرداران و مدیران شهری نیز استفاده خواهیم کرد.
وی ادامه داد:

در بسیاری از کشورها، شهرداران نقش بسیار اساسی در توسعه شهری، مسایل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارند، حجم وسیعی از خدمات را ارایه میدهند و در مجموع از قدرت زیادی در اداره شهر برخوردار هستند.

تشدید نظارت بر عملکرد مهندسان ناظر فارس

وی خاطر نشان کرد:

امیدوار هستیم در کشور ما هم این موضوع تسری یابد و اختبارات بیشتری به شهرداران واگذار گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس افزود: با هدف افزایش همکاری و هم افزایی بین شورای اسلامی، شهرداری شیراز و سازمان نظام مهندسی، در جلسه اخیر با اعضای این شورا مقرر گردید که کارگروهی مشترک متشکل از نماینده شهرداری، شورا و نظام مهندسی تشکیل گردد.
سیف یاد آور شد: با تشکیل این کارگروه ۳ جانبه، روند ارایه خدمات فنی و مهندسی در حوزه ساخت و ساز در کلان شهر شیراز تشدید خواهد شد.
وی، بر ضرورت مشخص شدن تعرفه جدید خدمات نظام مهندسی ساختمان از طرف شورای مرکزی این سازمان تاکید کرد و افزود: با توجه به افزایش نرخ ارز و دیگر مسایل اقتصادی، باید در جلسه هیات ۴ نفره متشکل از نظام مهندسی، راه و شهرسازی، شهرداری شیراز و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، این تعرفه مشخص و اعلام گردد.

تشدید نظارت بر عملکرد مهندسان ناظر فارس

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ دی ۹۷
680 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0