تشکیل دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت ساختمان در مشهد ریاست بنیاد نخبگان خراسان رضوی بیان کرد

تشکیل دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت ساختمان در مشهد

ریاست بنیاد نخبگان خراسان رضوی بیان کرد: با امضای تفاهم نامه همکاری بین این بنیاد و سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان، دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت ساختمان در مشهد تشکیل گردید.

کد خبر: 971228001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ اسفند ۹۷ - ۷:۴۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست بنیاد نخبگان خراسان رضوی بیان کرد: با امضای تفاهم نامه همکاری بین این بنیاد و سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان، دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت ساختمان در مشهد تشکیل گردید.

تشکیل دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت ساختمان در مشهد

تشکیل دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت ساختمان در مشهد

دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت ساختمان  در مشهد تشکیل گردید

سید سعیدرضا احمدی زاده گفت: طبق این تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی ساختمان وظیفه دارد مشکلات این صنعت را احصا نموده و بنیاد نخبگان نیز ایده یابی برای حل این مشکلات را به عهده گیرد.
احمدی زاده ادامه داد: صنعت ساختمان دارای گردش مالی بسیار زیاد است و وجود این دپارتمان طرحها را به تجاری سازی نزدیک میکند.
ریاست بنیاد نخبگان خراسان رضوی افزود: این تفاهم نامه استاندارد سازی قوانین مربوط در حوزه ساختمان با نگاه حمایت از نخبگان و کاهش هزینه ها در این بخش را در دستور کار قرار داده است.
وی تصریح کرد: در این راستا فراخوانی از طریق سامانه و سایت بنیاد نخبگان برای جمع آوری ایده ها منتشر گردیده و کارگروه نخبگان و ارتباط با صنعت ساختمان، طرحها را اولویت بندی میکند و سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز تامین اعتبار این طرحها را به عهده میگیرد.


بیش از هزار و پانصد نخبه در سیصد شرکت دانش بنیان استان خراسان رضوی مشغول فعالیت هستند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان نیز با بیش از سی و هفت هزار و پانصد عضو از متولیان پیشرو در ساخت و ساز محسوب می گردد.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي معماری-نظارت ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ اسفند ۹۷
545 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0