تشکیل کارگروه صدور خدمات فنی و مهندسی در استان فارس ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس

تشکیل کارگروه صدور خدمات فنی و مهندسی در استان فارس

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس بیان کرد: بزودی کارگروه صادرات خدمات فنی و مهندسی فارس به ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی تشکیل می‌ گردد.

کد خبر: 191113014 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ آبان ۹۸ - ۲:۵۴ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس بیان کرد: بزودی کارگروه صادرات خدمات فنی و مهندسی فارس به ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی تشکیل می‌ گردد.

تشکیل کارگروه صدور خدمات فنی و مهندسی در استان فارس

تشکیل کارگروه صدور خدمات فنی و مهندسی در استان فارس

کارگروه صدور خدمات فنی و مهندسی در استان فارس تشکیل می‌گردد

مرتضی سیف‌زاده صبح امروز در اولین اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور با تاکید بر توجه به صادرات خدمات فنی و مهندسی استان فارس، تصریح کرد: فارس در زمینه خدمات فنی و مهندسی ظرفیت بالایی دارد و بزودی کارگروه صادرات خدمات فنی و مهندسی فارس به ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی تشکیل می‌ گردد.

وی ادامه داد: نیم میلیون مهندس عضو سازمان نظام مهندسی کشور هستند و سی و پنج هزار مهندس این سازمان در استان فارس فعالیت دارند که می ‌توانند نقش موثری در حوزه صادرات خدمات فنی و مهندسی و حوزه ساخت و ساز کشور داشته باشند.

تشکیل کارگروه صدور خدمات فنی و مهندسی در استان فارس

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس با عنوان این که در کشور حدود ۱٫۵ میلیون واحد مسکونی کمبود داریم، اظهار داشت: اگر میانگین زیربنای هر ساختمان را صد متر و هزینه ساخت هر متر را یک میلیون تومان در نظر بگیریم حداقل صد هزار میلیارد تومان برای ساخت این واحدها مورد نیاز است.

سیف زاده عنوان داشت: این رقم از بودجه کل کشور بیشتر است و تامین این هزینه نقش برجسته بخش خصوصی در گردش مالی صنعت ساخت و ساز  را نشان می‌ دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی-نظارت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ آبان ۹۸
833 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0