تثبیت جایگاه مهندسان ترافیک در تصمیم گیری های وزارت‌خانه ها و دستگاه‌های دولتی جایگاه مهندسان ترافیک در تصمیم گیری ها

تثبیت جایگاه مهندسان ترافیک در تصمیم گیری های وزارت‌خانه ها و دستگاه‌های دولتی

گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی روز 3 شنبه بیست و شم شهریور تشکیل نشست داد و در موضوع جایگاه مهندسین ترافیک دارای شرایط  و دارای پروانه اشتغال در تصمیم‌گیری های وزارت‌خانه ها، دوایر دولتی و تشکیلات استانداریها و شهرداری‌ها بحث و بررسی کرد.

کد خبر: 190918008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸ - ۳:۴۵ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی روز ۳ شنبه بیست و شم شهریور تشکیل نشست داد و در موضوع جایگاه مهندسین ترافیک دارای شرایط  و دارای پروانه اشتغال در تصمیم‌گیری های وزارت‌خانه ها، دوایر دولتی و تشکیلات استانداریها و شهرداری‌ها بحث و بررسی کرد.

تثبیت جایگاه مهندسان ترافیک در تصمیم گیری های وزارت‌خانه ها و دستگاه‌های دولتی

تثبیت جایگاه مهندسان ترافیک در تصمیم گیری های وزارت‌خانه ها و دستگاه‌های دولتی

تثبیت جایگاه مهندسان ترافیک  در تصمیم گیری های وزارت‌خانه ها و دستگاه‌های دولتی

گروه تخصصی ترافیک بیش از این پیشنهاد داده است که شورای هماهنگی ترافیک استان‌ها و کمیسیونهای ماده پنج در تصمیم‌گیری‌های خود از نظرات و اطلاعات مهندسین ترافیک و حمل و نقل بویژه در زمینه تغییرات کاربری استفاده کنند.

این گروه تخصصی تصمیم دارد در نشست های آینده خود چگونگی نقش‌آفرینی مهندسان ترافیک بهمراه شرح وظایف مربوطه را گرداوری و به هیئت رئیسه شورای مرکزی ارسال کند.

گروه تخصصی ترافیک در نشست روز ۳ شنبه خود هم‌چنین در پاسخ به نامه دبیر اجرایی شورای مرکزی  با تشریح دیدگاه‌های خود در مورد نقش مهندسان ترافیک واجد شرایط، در پروانه‌های تعمیرات و نگهداری ساختمان‌ها و الزامات ترافیکی و تغییرات کاربری در طرح‌های توسعه ای و موضوعات ایمنی پاسخ داد.

تثبیت جایگاه مهندسان ترافیک در تصمیم گیری های وزارت‌خانه ها و دستگاه‌های دولتی

شیران، ریاست گروه تخصصی ترافیک، در مورد تاکید قطعنامه اجلاس بیست و دوم هیات عمومی در زمینه های عارضه سنجی و الزامات ترافیکی که از سوی سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها نیز مورد اقبال قرار گرفته است، تصریح کرد: ما هم‌چنان در انتظار نظر مثبت دفتر گرداوری مقررات ملی ساختمان برای تثبیت و تصویب طرح الزامات ترافیکی در زمره مقررات ملی ساختمان هستیم و در این زمینه پی‌گیری‌های متعددی بویژه در دوره پس از تغییرات اخیر در حوزه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ شهریور ۹۸
456 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0