پل‌دختر ۷ ماه بعد از سیل سیداحمدرضا دستغیب

تشکیل کمیته حقیقت یاب علت سیل شیراز

سیداحمدرضا دستغیب با اشاره به حادثه سیل اخیر شیراز گفت: اظهار نظر در باره دلیل حادثه کار ساده‌ای نیست لذا تیم‌های کارشناسی از شهرداری و استانداری، نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی منابع طبیعی، دانشگاه ‌های شیراز و وزارت راه و شهرسازی و مهندسان مشاور فراخوانده شده‌اند تا با بررسی ابعاد موضوع، نظر کارشناسی خود را به کمیته حقیقت یاب شورای شهر شیراز ارائه نمایند.

کد خبر: 980108001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ فروردین ۹۸ - ۱۲:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سیداحمدرضا دستغیب با اشاره به حادثه سیل اخیر شیراز گفت: اظهار نظر در باره دلیل حادثه کار ساده‌ای نیست لذا تیم‌های کارشناسی از شهرداری و استانداری، نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی منابع طبیعی، دانشگاه ‌های شیراز و وزارت راه و شهرسازی و مهندسان مشاور فراخوانده شده‌اند تا با بررسی ابعاد موضوع، نظر کارشناسی خود را به کمیته حقیقت یاب شورای شهر شیراز ارائه نمایند.

تشکیل کمیته حقیقت یاب علت سیل شیراز

تشکیل کمیته حقیقت یاب علت سیل شیراز

کمیته حقیقت یاب علت  سیل شیراز تشکیل گردید

وی با انتقاد از برخی اظهارات در مورد علل حادثه سیل دروازه قرآن افزود: برخی افراد مسئول و غیر مسئول در لحظه بروز سیل اظهارات شتابزده‌ای داشتند که هیچ مبنای علمی و قضایی ندارد.
دستغیب با عنوان این که شورای شهر شیراز از انتقاد منصفانه استقبال می‌ کند، ادامه داد: اجازه نخواهیم داد حقی از مردم ضایع گردد و با هر کس در انجام ماموریت خود قصور داشته باشد، برخورد کرده و به مردم معرفی خواهیم کرد ولی این نباید به فرصتی برای اغراض سیاسی افراد ورشکسته منجر گردد.
دستغیب اظهار امیدواری کرد که کمیته حقیقت یاب شورای اسلامی شهر شیراز در فرصت زمان مناسب نظرات کارشناسی را به صحن علنی شورای شهر ارائه کند.
**از آب گل آلود سیل شیراز ماهی نگیرید
وی اظهار داشت: برخی با اظهارات مغرضانه تلاش ‌می ‌کنند از آب گل آلود سیل شیراز برای انتخابات آینده ماهی بگیرند.
رییس شورای اسلامی شهر شیراز هم‌چنین گفت: حادثه فاجعه باری در شیراز رقم خورد که منجر به درگذشت جمعی از هموطنان و شهروندان شد لذا بررسی دلایل آن و برخورد با این دلایل بمنظور جلوگیری از بروز چنین حوادثی در آینده ضروری است.
دستغیب ادامه داد: برخی با اظهارات مغرضانه تلاش ‌می ‌کنند از آب گل آلود سیل شیراز برای انتخابات آینده ماهی بگیرند.
وی با تقدیر از تلاش همه کارکنان و مدیران شهرداری و دیگر دستگاه‌های امدادی و نظامی که در حین حادثه حضور داشتند، افزود: موضوع سیل شیراز باید در سه مقطع قبل از بروز سیل، حین سیل و بعد از آن مورد بررسی کارشناسانه قرار بگیرد.

تشکیل کمیته حقیقت یاب علت سیل شیراز

دستغیب تصریح کرد: بنظر می ‌رسد برخی از افرادی که در انتخابات‌های گذشته شکست سنگینی خوردند و دست خود را از صندلی‌های سبز مجلس کوتاه می ‌بینند، در آستانه انتخابات سال نود و هشت، خون مردم مظلوم را بازیچه اهداف سیاسی خود قرار داده‌اند.
رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بین مسئولان استان و شهری، نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برای نیل به نتیجه‌ای مشخص از علت سیل همدلی و همراهی وجود دارد و با اظهارات مغرضانه سیاسی تحت تاثیر قرار نمی‌ گیرد.
عضو فراکسیون امید شورای اسلامی شهر شیراز، بدون اشاره به همراهی رسانه های استان در پوشش اخبار و گزارشات خبری در پایان از همراهی و همکاری استاندار و همه نیروهای اجرایی و خدمات شهری شهرداری و امدادی، آتش نشانی، ارتش، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر، کمیته امداد، گروه‌های مردمی از جمله تیم آفرود شیراز، سازمانهای مردمی و جرثقیل‌داران، یاوران شورای شهر، متولیان اماکن مذهبی، مدیران عامل و کارکنان شرکت‌‌ های برق، آب، مخابرات، نمایشگاه بین‌المللی فارس قدردانی نمود.
منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ فروردین ۹۸
589 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0