تعیین تسهیلاتی برای ساماندهی بافت فرسوده جهرم فرماندارجهرم بیان کرد:

تعیین تسهیلاتی برای ساماندهی بافت فرسوده جهرم

فرماندار ویژه جهرم از مردم ساکن بافتهای فرسوده این شهر خواست از تسهیلات و تخفیفهایی هم چون تخفیف صد در صدی عوارض شهرداری که برای آنها در نظر گرفته شده استفاده کنند.

کد خبر: 970127002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷ - ۸:۵۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، فرماندار ویژه جهرم از مردم ساکن بافتهای فرسوده این شهر خواست از تسهیلات و تخفیفهایی هم چون تخفیف صد در صدی عوارض شهرداری که برای آنها در نظر گرفته شده استفاده کنند.

تعیین تسهیلاتی برای ساماندهی بافت فرسوده جهرم

تعیین تسهیلاتی برای ساماندهی بافت فرسوده جهرم

تسهیلاتی برای ساماندهی بافت فرسوده جهرم تعیین گردید

علی رضا صحراییان گفت: تخفیف پنجاه درصدی خدمات نظام مهندسی و تسهیلات پرداختی بصورت وام سی میلیونی با بهره پایین و شش میلیون تومان هم وام بلاعوض از دیگر تسهیلات برای ساکنان بافت فرسوده جهرم است.
صحرائیان تصریح کرد: وسعت بافت فرسوده مصوب شهر جهرم حدود صد و هفتاد هکتار است که در محلات مختلف شهر بصورت پراکنده دیده شده است و به همه افرادی که در محلات واقع شده در بافت فرسوده منازل مسکونی دارند این تسهیلات پرداخت می گردد.
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم با عنوان این که اکثر محلات قدیم جهرم مانند مسجد نو، کوشکک، دشتاب، مصلی و… کم و بیش بافت فرسوده دارند.
وی اظهار داشت: از تمام ادارات و سازمان‌ های مسئول جهرم می ‌خواهم تسهیلات و امتیازات مناسبی را برای جذب مردم در زمینه بازسازی مناطق بافت فرسوده تخصیص دهند.
وی ادامه داد: تخفیف عوارض مربوطه، ایجاد مکانی مشخص صرفاً جهت انجام امور مردم برای بازسازی بافت فرسوده و هماهنگی بین ادارات باید انجام گردد تا هرچه سریع تر شاهد بازسازی مناطق بافت فرسوده باشیم.
وی هم چنین با تقاضا از مردم ساکن در بافت‌ های فرسوده برای بازسازی، عنوان داشت: از مردمی که در این مناطق ساکن هستند، تقاضا می ‌کنیم تا با بازسازی منازل و مکان‌ های بافت فرسوده، ایمنی و امنیت و آرامش را برای خود و شهروندان تامین کنند چرا که خدای ناکرده در صورت وقوع حادثه غیر مترقبه‌ ای مانند زلزله، خسارات جبران‌ ناپذیری وارد خواهد شد.

تعیین تسهیلاتی برای ساماندهی بافت فرسوده جهرم

صمد کارگرفرد، ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جهرم نیز با اشاره به اهمیت رفع همه‌ مسائل و مشکلات و موانع موجود برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان وام‌ های بازسازی خاطر نشان کرد: روستاییان از طرح وام تخصیصی بافت فرسوده استقبال خوبی داشته ‌اند.
کارگر فرد با ابراز امیدواری به استقبال بیش از پیش مردم گفت: امید است میزان وام فعلی که سی و شش میلیون تومان است و ۶ میلیون تومان آن وام بلاعوض است، افزایش یابد و مردم استقبال بیش تری کنند.

منبع : فارس آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ فروردین ۹۷
975 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0