دو هزار وهفتصد دانش آموخته کشاورزی در نظام مهندسی ساختمان استان نمایشگاه کشاورزی

برپایی نمایشگاه کشاورزی با صد و نه غرفه در استان خراسان شمالی

نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته دام و طیور و آبزیان با صد و نه غرفه توسط هفتاد و چهار شرکت در حوزه کشاورزی در استان خراسان شمالی برگزار گردید.

کد خبر: 960902003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ آذر ۹۶ - ۶:۳۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  هشتمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته دام و طیور و آبزیان با صد و نه غرفه توسط هفتاد و چهار شرکت در حوزه کشاورزی در استان خراسان شمالی برگزار گردید.

برپایی نمایشگاه کشاورزی با صد و نه غرفه در استان

برپایی نمایشگاه کشاورزی با صد و نه غرفه در استان

برپایی نمایشگاه کشاورزی با صد و نه غرفه در استان خراسان شمالی

حسن نامجو، عصر ۴ شنبه در مراسم افتتاح این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه در مساحت یک هزار و سیصد متر مربع ایجاد شده است و شرکتهای این استان و هم چنین دیگر استانها دست آورده های خود را به نمایش گذاشتند.
ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی منابع طبیعی استان خراسان شمالی با اشاره به این که حضور شرکتهای بخش خصوصی در این نمایشگاه نسبت به پارسال و هم چنین سالهای گذشته افزایش چشم گیری یافته است عنوان کرد: چهل شرکت نسبت به سال گذشته بیش تر در این نمایشگاه حضور دارند.
نامجو در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان توانسته برای نهصد و شصت و چهار نفر از بخش دانش آموخته های بخش کشاورزی در بحث نظارت بر محصول های کشاورزی باغی، زراعی و دامی شغل ایجاد کند.


نامجو خاطر نشان کرد: هم چنین شصت و هفت نفر دانش آموخته بخش کشاورزی در بحث ناظران امور اراضی بکار برده شدند.
هشتمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته دام و طیور و آبزیان بمدت ۵ روز در محل نمایشگاه دائمی بجنورد برای عموم دایر است.
خراسان شمالی با جمعیت هشتصد و شصت و چهار هزار نفری سیصد و چهل و چهار هزار هکتار عرصه کشاورزی دارد که بیش از هشتاد و دو هزار بهره بردار در این حوزه فعالیت می کنند.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی خراسانرضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ آذر ۹۶
1200 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0