آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان خراسان جنوبی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان خراسان جنوبی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور هزار و صد و بیست و پنج نفر در خراسان جنوبی در روزهای ۵شنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم بهمن ماه خبر داد.

کد خبر: 971109011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ بهمن ۹۷ - ۱:۵۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور هزار و صد و بیست و پنج نفر در خراسان جنوبی در روزهای ۵شنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم بهمن ماه خبر داد.

آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان خراسان جنوبی

آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان خراسان جنوبی

آزمون ورود به حرفه مهندسان با  حضور هزار و صد و بیست و پنج نفر در استان خراسان جنوبی برگزار می گردد.

حسین عباسی در این مورد بیان کرد: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور در روزهای ۵شنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم بهمن ماه در دانشگاه خراسان جنوبی برگزار می گردد.
عباسی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون گفت: در مجموع هزار و صد و بیست و پنج نفر در خراسان جنوبی در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد نهصد و شصت و سه نفر آقا و صد و شصت و دو نفر خانم هستند.
وی ادامه داد: برای قبول شدگان در این آزمون بعد از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال بکار صادر می گردد و این افراد میتوانند فعالیت رسمی خود را شروع کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی افزود: در رشته عمران، معماری، مکانیک و برق ۲ آزمون محاسبه و نظارت برگزار می گردد و نحوه برگزاری آزمون در رشته معماری نیز بصورت تستی و تشریحی است و علاوه بر آن در رشته های عمران و معماری آزمون اجرا نیز برگزار می گردد.
عباسی تصریح کرد: آزمون اجرا و نظارت در رشته های عمران و معماری و آزمون رشته های برق، مکانیک، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک در ۲ نوبت صبح و عصر در روز ۵ شنبه یازدهم بهمن ماه هفته جاری برگزار می گردد.
وی گفت: آزمون طراحی معماری، مکانیک و برق و آزمون محاسبات عمران نیز در روز جمعه دوازدهم بهمن ماه همزمان با کل کشور در دانشگاه خراسان جنوبی برگزار می گردد.

آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان خراسان جنوبی

در ادامه وی، تعداد شرکت کنندگان در هر رشته عمران”اجرا” را دویست و پنج نفر، عمران “نظارت ” سیصد و هشتاد و پنج نفر، عمران “محاسبات” نود و شش نفر، “تاسیسات مکانیکی” چهل و هفت نفر، “تاسیسات برقی” صد و یازده نفر، “شهرسازی” هشت نفر، “نقشه برداری” هجده نفر، “ترافیک” سه نفر، معماری “طراحی” شصت و چهار نفر، معماری “اجرا” هفتاد و دو نفر اعلام کرد.
عباسی خاطر نشان کرد: داوطلبان شركت در آزمون ورود به حرفه مهندسان میتوانند كارت ورود به جلسه را با مراجعه به سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به نشاني اينترنتي www.inbr.ir اخذ نمایند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ بهمن ۹۷
608 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0