رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی

مهندسان با استفاده از ظرفیت های بالقوه خود اشتغالزایی کنند

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی گفت: مهندسان با استفاده از ظرفیت های بالقوه خود و پتانسیل های موجود باید برای جامعه اشتغالزایی کنند.

کد خبر: 8942 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ اسفند ۹۵ - ۱۱:۴۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،علی اکبر رمضانی اظهار کرد: نقش‌آفرینی مهندسان تنها به عرصه فنی محدود نمی‌شود و در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی هم شاهد نقش آفرینی این قشر از جامعه بوده ایم.اشتغالزایی مهندسان با استفاده از ظرفیت های بالقوه خود

اشتغالزایی مهندسان با استفاده از ظرفیت های بالقوه خود

اشتغالزایی مهندسان با استفاده از ظرفیت های بالقوه خود

اشتغالزایی مهندسان با استفاده از ظرفیت های بالقوه خود

وی گفت: استفاده از ظرفیت مهندسان در تمام ابعاد در واقع بهره‌ گیری از اقتصاد مقاومتی است که در خودکفایی و شکوفایی اقتصادی تاثیر دارد.

رمضانی با اشاره به وجود سه هزار و ٩۰۰ مهندس در خراسان شمالی تصریح کرد: مهندسان با استفاده از ظرفیت های بالقوه خود و پتانسیل های موجود باید برای جامعه اشتغالزایی کنند.

وی با اشاره به برخی مشکلات حوزه مهندسی استان افزود: علاوه بر تاکید بر کمیت باید به کیفی‌ سازی امور مهندسین نیز توجه ویژه لازم شود.

رمضانی اظهار کرد: مهندسان باید بدانند چه جایگاهی در جامعه و توان مدیریتی بالایی دارند و آنان باید علاوه بر نگاه تخصص رشته تحصیلی، نگاه روانشناسانه و برقراری ارتباط موثر را داشته باشند و ابعاد مختلف خود را رشد داده و قابلیت‌های خود را شناسایی کنند.

وی همچنین با اشاره نقش دانشگاه ها در توانمند سازی و پرورش خلاقیت دانشجویان رشته مهندسی گفت: دست یابی به توانمند سازی و شکوفایی استعدادهای دانشجویان مهندسی نیازمند همراهی صنعت با دانشگاه است و این موضوع اهمیت بالایی دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی افزود: مشارکت صنعت و دانشگاه در اصولی کردن فرایند کارآموزی و توانمند سازی افراد برای انجام امور محوله نقش موثری دارد.

منبع: نسیم نیوز

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۵
991 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0