الزام مهندسین به ارائه بیمه نامه مسئولیت ارائه بیمه نامه مسئولیت

الزام مهندسین به ارائه بیمه نامه مسئولیت

به اطلاع میرساند؛ بر اساس شیوه نامه تبصره دو ماده بیست و چهار،  از تاریخ بیست و پنجم مرداد ماه نود و هشت، تمامی مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی که به ایشان از طرف سازمان پروانه نوسازی جهت طراحی، محاسبه یا نظارت ارجاع میشود، موظف هستند پس از قبول مسئولیت پروانه ارجاعی، همراه با مدارک مورد نیاز برای ثبت موضوع کار در سامانه ساجام و اخذ مهر سبز؛ بیمه نامه معتبر خود را نیز ضمیمه کنند. لازم به ذکر است ثبت پرونده و اخذ مهر سبز بدون ارائه بیمه نامه معتبر حداقل ده ساله مسئولیت مدنی حرفه‌ای مهندسین طراح، محاسب و ناظر امکان پذیر نیست.

کد خبر: 190804015 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸ - ۴:۵۱ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی،به اطلاع میرساند؛ بر اساس شیوه نامه تبصره دو ماده بیست و چهار،  از تاریخ بیست و پنجم مرداد ماه نود و هشت، تمامی مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی که به ایشان از طرف سازمان پروانه نوسازی جهت طراحی، محاسبه یا نظارت ارجاع میشود، موظف هستند پس از قبول مسئولیت پروانه ارجاعی، همراه با مدارک مورد نیاز برای ثبت موضوع کار در سامانه ساجام و اخذ مهر سبز؛ بیمه نامه معتبر خود را نیز ضمیمه کنند. لازم به ذکر است ثبت پرونده و اخذ مهر سبز بدون ارائه بیمه نامه معتبر حداقل ده ساله مسئولیت مدنی حرفه‌ای مهندسین طراح، محاسب و ناظر امکان پذیر نیست.

الزام مهندسین به ارائه بیمه نامه مسئولیت

الزام مهندسین به ارائه بیمه نامه مسئولیت

الزام مهندسین به ارائه  بیمه نامه مسئولیت

با توجه به هماهنگیهای انجام شده و تفاهم بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی و شرکتهای بیمه؛ شرایط بیمه نامه های مسئولیت مهندسین بگونه ای تنظیم و فراهم گردیده است تا نهایت حمایت از مهندسین عضو سازمان توسط شرکتهای بیمه در هنگام بروز حادثه جهت جبران خسارت صورت گیرد.

الزام مهندسین به ارائه بیمه نامه مسئولیت

در این راستا به زودی شرکتهای بیمه ای معتبر جهت صدور بیمه نامه مسئولیت مدنی حرفه ای مهندسین که شرایط پیشنهادی سازمان را پذیرفته اند در سایت سازمان معرفی و مکانیزم صدور بیمه نامه ها نیز به اطلاع خواهد رسید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ مرداد ۹۸
698 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0