همراهی مهندسین با شهردار جدید کرمان همراهی مهندسین با شهردار

همراهی مهندسین با شهردار جدید کرمان

شهر هویتی برآمده از فراز و فرودهای مردمانی جمعگرا در گستره تمدن، فرهنگ، مدنیت و سعی منسجم برای توسعه وتعالی در تمام زمینه های فعال حیات جمعی است. ولی چنین هویتی، به بهینه سازی و نو شدن نیز نیاز دارد و بایستی بطور پیوسته و متناسب با نیازهای جدی، پوست اندازی کرده و با شتابی معقول، نو گردد کرمان نامی بلند و شآنی والا و فخر آفرین دارد. این نام بلند، همواره شایسته تجلیل بوده و در حال حاضر هم چنین است.

کد خبر: 960925011 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ آذر ۹۶ - ۲:۰۴ ب.ظ

به نام پروردگار بی همتا
به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، شهر هویتی برآمده از فراز و فرودهای مردمانی جمعگرا در گستره تمدن، فرهنگ، مدنیت و سعی منسجم برای توسعه وتعالی در تمام زمینه های فعال حیات جمعی است. ولی چنین هویتی، به بهینه سازی و نو شدن نیز نیاز دارد و بایستی بطور پیوسته و متناسب با نیازهای جدی، پوست اندازی کرده و با شتابی معقول، نو گردد کرمان نامی بلند و شآنی والا و فخر آفرین دارد. این نام بلند، همواره شایسته تجلیل بوده و در حال حاضر هم چنین است.

همراهی مهندسین با شهردار جدید کرمان

همراهی مهندسین با شهردار جدید کرمان

همراهی مهندسین با شهردار  جدید کرمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان، حضور یکی از عضوهای فعال هیئت مدیره خود را در مسند خدمت به مردم کرمان، مغتنم میشمارد و از هر گونه تلاش در مسیر هم افزایی و سعی ویژه برای تقویت هم گرایی موجود، دریغ نخواهد ورزید امید آن که با شروع فعالیت شهردار جدید کرمان، زمینه های لازم برای غنا بخشیدن به جریان توسعه و آبادانی شهر، فراهم گردد و با مشارکت شهروندان در پیشبرد برنامه ها، روند رشد و اعتلای کرمان از شتاب و بهینگی مناسب برخوردار شود. بنا به مذاکرات اولیه ای که با شهردار محترم و شورای اسلامی شهر کرمان صورت پذیرفته است،

همراهی مهندسین با شهردار جدید کرمان

هیئت مدیره این سازمان در نظر دارد تا با تشکیل کمیسیون های تخصصی و با مشارکت صاحب نظرانی از شهرداری و شورا و هم چنین متخصصینی از مجموعه این سازمان، راهبردها و برنامه های عملیاتی با الویت رونق اقتصادی شهروندان و هم چنین نوسازی، بهسازی و زیبا سازی شهر، گرداوری و به شورا و شهردار محترم پیشنهاد کند. این حرکت با تلاش همکاران تلاشگرمان در نمایندگیهای سازمان در کل استان قابل تعمیم خواهد بود. ضمن تبریک مجدد به همکارگرامی آقای مهندس سید مهران عالم زاده و سایر عزیزانی که مسئولیت سنگین شهرداریها در کل استان را تقبل کرده اند و آرزوی توفیق برای همگی آنها، عضوهای ارجمند سازمان و اصحاب رسانه را به مشارکت در فرستادن نظرات تخصصی خود به دبیرخانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان، دعوت مینماید.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

راهنمای مبحث سیزدهم pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آذر ۹۶
1028 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0