مراسم گرامیداشت روز مهندس

مراسم گرامیداشت روز مهندس برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز مهندس شب گذشته(9 اسفند) با تلاش سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم با حضور جمعی از مسؤولان استانی و کشوری در استانداری برگزار شد.

کد خبر: 9066 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ اسفند ۹۵ - ۱۰:۰۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مراسم گرامیداشت روز مهندس شب گذشته(۹ اسفند) با تلاش سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم با حضور جمعی از مسؤولان استانی و کشوری در استانداری برگزار شد.مراسم گرامیداشت روز مهندس

مراسم گرامیداشت روز مهندس

مراسم گرامیداشت روز مهندس

مراسم گرامیداشت روز مهندس

استاندار قم دراین مراسم با اشاره به وضعیت کشاورزی استان از کاهش بیست درصدی مساحت زیر کشت و افزایش ۶٫۴ درصدی محصولات بخش کشاورزی خبر داد و اشاره کرد: رشد یازده درصدی تولیدات باغی قابل توجه بوده است.

وی تاکید کرد:اما باید این رشد بیشتر شده که نیاز افزایش واگذاری‌ها در بخش کشاورزی است.

عباس خرمی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم نیز گفت: در این سازمان دو هزار و چهارصد نفرعضوهستند و نزدیک به پنجاه درصداین اعضا بیکار بوده یا به مشاغل غیر تخصصی مشغول هستند.

خرمی با اشاره به اولوبتهای کشاورزی استان افزود: تغییر الگوی کشت یکی از اولویتهاست تا بتوان از حداقل ظرفیتها بیشترین بهره‌برداری را برد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم کاهش هزینه‌ها را دیگر اولویت بخش کشاورزی عنوان کرد وافزود: متخصصان با دنبال کردن مباحث مورد نیاز واحدها تلاش می کنند اهداف اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی را محقق کنند..

همچنین محمدرضا طلایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم نیز با بیان اینکه در اصل چهل و چهار واگذاریهای اموردولتی به بخشهای مردمی بصورت ویژه دنبال شده بیان کرد:استاندارمحترم تلاش ویژه ای نسبت به رفع مشکلات سازمان داشته است.

غلامرضا نوری معاون ارتباطات و پیگیری بخش ریاست مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تاکید بر  جایگاه مهندسان کشاورزی و اهمیت کار آنها گفت:باید آموزش محور حرکت کرده و فارغ‌التحصیلان با بخش های اجرایی آشنا شوند.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از مهندسان برتر بخش کشاورزی استان قم تجلیل به عمل آمد.

 

 

منبع: شبستان

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

 

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اسفند ۹۵
1351 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0