معترضین به آزمون نظام مهندسی در انتظار اقدام مسئولان خواب زده مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان

برگزاری آزمون نظام مهندسی در شهرهای بندرعباس و کیش

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان از برگزاری آزمون نظام مهندسی، در شهرهای بندرعباس و کیش، هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

کد خبر: 191009014 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ مهر ۹۸ - ۴:۵۰ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان از برگزاری آزمون نظام مهندسی، در شهرهای بندرعباس و کیش، هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

برگزاری آزمون نظام مهندسی در شهرهای بندرعباس و کیش

برگزاری آزمون نظام مهندسی در شهرهای بندرعباس و کیش

آزمون نظام مهندسی در شهرهای بندرعباس و کیش برگزار شد

آرش رضایی بیان داشت: در اجرای مواد ۵،۱۱،۱۲،۱۲،۲۶،۲۸ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در هفت رشته مهندسی عمران و معماری شامل ۳ صلاحیت محاسبات، نظارت و اجرا، رشته تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی در دو صلاحیت طراحی و نظارت و رشته های نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک در تاریخ هجدهم و نوزدهم مهرماه نود و هشت در چهار نوبت، هم‌زمان با سراسر کشور مورد سنجش قرار خواهند گرفت.
رضایی ادامه داد: مجموع کل شرکت کنندگان در آزمون نظام مهندسی در استان ۲۸۱۶ نفر است که از این تعداد ۲۶۲۶ نفر در بندرعباس و صد و نود نفر در جزیره کیش هستند، که نسبت به سال گذشته افزایش بیست درصدی را نشان می‌دهد.

به گفته وی، در مجموع در این دوره در سطح استان هرمزگان ششصد و نود و چهار نفر داوطلب زن و ۲۱۲۲ نفر داوطلب مرد شرکت کننده هستند که رشته عمران صلاحیت نظارت با ششصد و نود و هشت شرکت کننده بیش ترین و رشته ترافیک با یک شرکت کننده کم‌ترین شرکت کننده را تشکیل داده اند.

برگزاری آزمون نظام مهندسی در شهرهای بندرعباس و کیش

رضایی یاد آور شد: در رشته‌های عمران (محاسبات و نظارت،) معماری صلاحیت نظارت، تاسیسات مکانیکی و برقی (طراحی و نظارت) و رشته نقشه‌برداری، دفترچه های آزمون نظام مهندسی در ۴ دسته مختلف طرح شده است.

وی هم‌چنین ادامه داد: در بقیه صلاحیت‌ ها یک دفترچه در نظر گرفته شده که طبق آن شرکت کنندگان به پرسش ها، پاسخ می‌دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی تصریح کرد: در آزمون معماری رشته طراحی نیز به مانند گذشته یک دفترچه و یک سوال مشخص در زمینه طراحی معماری طرح شده است که روند برگزاری آن مانند دوره های قبل است.

منبع: خبرگزاری موج

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی-طراحی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مهر ۹۸
766 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0