سازمان نظام مهندسي يکي از بزرگ ‌ترين تشکيلات در بخش صنعت ساختمان مديركل راه وشهرسازي گيلان بیان کرد:

سازمان نظام مهندسي يکي از بزرگ ‌ترين تشکيلات در بخش صنعت ساختمان

نشستی كه در سازمان نظام مهندسي استان برگزار گردید، طرفين راه كارهاي لازم براي بهبود فرآيندهاي سازمان نظام مهندسي استان را مورد بحث و بررسي قرار دادند.

کد خبر: 191003010 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ مهر ۹۸ - ۳:۰۴ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشستی كه در سازمان نظام مهندسي استان برگزار گردید، طرفين راه كارهاي لازم براي بهبود فرآيندهاي سازمان نظام مهندسي استان را مورد بحث و بررسي قرار دادند.

سازمان نظام مهندسي يکي از بزرگ ‌ترين تشکيلات در بخش صنعت ساختمان

سازمان نظام مهندسي يکي از بزرگ ‌ترين تشکيلات در بخش صنعت ساختمان

سازمان نظام مهندسي يکي از بزرگ ‌ترين  تشکيلات در بخش صنعت ساختمان است

ماکان پدرام در اين نشست، با اشاره به نقش مهم و تأثيرگذار سازمان نظام مهندسي بیان کرد: رعايت مقررات ملي ساختمان و بهبود نظارت مهندسين در فرآيندهاي ساخت و ساز بسيار با اهميت بوده و ميبايست در اين زمينه تعامل و همكاري بين اداره كل راه وشهرسازي، سازمان نظام مهندسي، شهرداري در راستاي ارتقاء كيفيت خدمات مهندسي و جلوگيري از ساخت و سازهاي غير قانوني بيش از پيش افزايش يابد. پدرام با عنوان اين که شانزده دفتر نمايندگي جهت تشکيل امورات مهندسي ساختمان دراستان فعال است، ادامه داد: سازمان نظام مهندسي با بیست و دو هزار نفر عضو بعنوان يکي از بزرگ ‌ترين تشکيلات در بخش صنعت ساختمان فعاليت دارد.

وی، شکوفايي اقتصاد استان را در رونق صنعت ساختمان دانست و گفت: گردش مالي و اشتغال زايي اين حوزه در استان بسيارحائز اهميت است.

سازمان نظام مهندسي يکي از بزرگ ‌ترين تشکيلات در بخش صنعت ساختمان

وی تصریح کرد: در سال نود و شش، ۳ ميليون و سیصد هزار متر مربع ساخت و ساز در استان انجام شده اين در حالي است که در مدت مشابه آن در سال نود و هفت، ۴ ميليون و پانصد هزار متر مربع ساخت و ساز صورت گرفت و شاهد رشد مطلوب در اين عرصه بوديم ولی در شش ماهه نخست سال‌جاري بالغ بر ۱ ميليون و ۷۰۰ هزارمتر مربع ساخت و ساز صورت گرفته که اندکي کاهش را نشان ميدهد.

پدرام گفت: استفاده از تخصص بومي بويژه در بخش شهرسازي و تهيه نقشه هاي تفصيلي در شهرهاي گيلان با همکاري متخصصين در نظام مهندسي ميتواند شاهد تغييرات مثبت در شهرهاي گيلان باشيم.

منبع: رسالت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته تضمینی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مهر ۹۸
479 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0