گردهمایی مشترک

نقشه جامع مهندسی استان مازندران تدوین شود

آیت الله نورالله طبرسی قبل ازظهر امروز در گردهمایی مشترک سازمان های نظام مهندسی ساختمان، معدن و بسیج مهندسان استان مازندران در سالن اجتماعات فرهنگی و هنری اهل بیت(ع) با بیان تاریخچه علم مهندسی در ایران و جهان بیان کرد: همه مهندسان و سازندگان ساختمان مدیون خواجه نصیرالدین طوسی هستند.

کد خبر: 9038 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ اسفند ۹۵ - ۲:۴۲ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،آیت الله نورالله طبرسی قبل ازظهر امروز در گردهمایی مشترک سازمان های نظام مهندسی ساختمان، معدن و بسیج مهندسان استان مازندران در سالن اجتماعات فرهنگی و هنری اهل بیت(ع) با بیان تاریخچه علم مهندسی در ایران و جهان بیان کرد: همه مهندسان و سازندگان ساختمان مدیون خواجه نصیرالدین طوسی هستند.نقشه جامع مهندسی استان مازندران تدوین شود

نقشه جامع مهندسی استان مازندران تدوین شود

نقشه جامع مهندسی استان مازندران تدوین شود

نقشه جامع مهندسی استان مازندران تدوین شود

وی افزود: زندگی سیاسی و علمی خواجه نصیرالدین طوسی، نقشی اثرگذار در تقویت رشته مهندسی داشته است.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به این که جوانان و مهندسان نخبه باید افتخارات و نوابغ گذشته این حوزه را بیشتر بشناسند بیان کرد: اسلام میراث گران بهایی بوده که دارای اثرات ارزشمندی در جامعه است.
طبرسی با بیان اینکه شهرسازی در ایران نقشه جامع مهندسی استان مازندران گردآوری شود افزود: شهرسازی و اماکن شهرهای استان مازندران باید فراخور با اصول و روش های شهرسازی و معماری باشد.
وی با اعلام این که ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرها و روستاهای استان نگران کننده شده است گفت: نباید ساخت و سازهای ناهم گون سبب تخریب در ساخت و سازها و بناها شود.


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که وحدت و همدلی بین مهندس ها برای توسعه ساخت و ساز اصولی رشد و تقویت شود بیان کرد: نظارت بر ساخت و سازها باید فراخور معماری اسلامی ایرانی باشد.
وی با اشاره به این که مهندسان ساختمان در کمک به بازسازی جبهه مقاومت هم کاری کنند، گفت: موضوع پلاسکو باید الگویی برای مهندسان شود و نباید مهندسان بی تفاوت از این اتفاق بزرگ عبور کنند.
طبرسی با اذعان این که ساخت و سازهای قدیمی و فرسوده شهرهای استان باید شناسایی شود، تصریح کرد: عیب ها و آسیبهای ساخت و سازهای ناهم گون باید شناسایی تا مانع آسیبپذیری واحدهای ساختمانی شود.

منبع: خبر فوری

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۹۵
1063 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0