واگذاری اخذ پنج درصد از حق الزحمه نظارت مهندسان به اختیارات مجامع استانی ایلام

نظام مهندسی باید پاسخگو باشد


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب بارها بر پیکار با فساد تاکید داشته و فرموده اند هنگامی بخواهی با خرابی نبرد کنی بدون شک نعره ها در مقابله با شما برخواهد خواست . البته از این نعره ها نترسید و رسالت خطیر خویش را به انجام برسانید . ما همگی سرباز مقام عظمای ولایت بوده و از مشی و دستورات مرجع تقلید خویش اطاعت میکنیم .

کد خبر: 8654 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ اسفند ۹۵ - ۳:۵۴ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب بارها بر پیکار با فساد تاکید داشته و فرموده اند هنگامی بخواهی با خرابی نبرد کنی بدون شک نعره ها در مقابله با شما برخواهد خواست . البته از این نعره ها نترسید و رسالت خطیر خویش را به انجام برسانید . ما همگی سرباز مقام عظمای ولایت بوده و از مشی و دستورات مرجع تقلید خویش اطاعت میکنیم . نظام مهندسی باید پاسخگو باشد

نظام مهندسی باید پاسخگو باشد

سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام

نظام مهندسی باید پاسخگو باشد

این ایام سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام آبستن حوادثی است که مردمان استان کم و بیش در جریان آنان قرار دارند . در گزارشهای پخش شده ما و دیگر همیاران به تخلفات احتمالی اشاره شده بود که مدارک و مستندات همه آنها موجود است . سازمان کل راه و شهرسازی تحت عنوان متولی اصلی نظام مهندسی نیز بدین این قضیه ورود پیدا کرده و با همیاری سازمان بازرسی برای ارزیابی سعی اداره نظام مهندسی هیاتی را تشکیل داده و بدین مهم ورود پیدا کردند .

اما در عین ناباوری روز قبل که‌این دوستان به نظام مهندسی وارد میشوند با مقاومت شدید رییس سابق و در اصل همه کاره واحد نظام مهندسی ساختمان , یعنی منصور بهادری مواجه می‌شوند . پس از کش و قوس بسیار مقرر می گردد روز جاری این بازرسی به انجام رسد . البته متاسفانه آقای همه کاره از این فورجه یک روزه استفاده کرده و با جناب رییس نظام مهندسی کشور که اتفاقا نماینده مجلس است تماس می‌گیرد . روز گذشته نیز از‌آن‌جا‌که فرآیند استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس در حال انجام است , جناب رجبی با آقای نائب رئیس وزیر رایزنی کرده و در نهایت جناب نائب رئیس طی نامه ای که تصویر و شماره و تاریخ آن وجود دارد از مدیرکل راه شهرسازی استان می‌خواهد که پرونده بازرسی را متوقف کند .

کاری نداریم که ادامه این کاغذبازی ها به کجا ختم می‌شود , البته نکته جذاب سوری بود که آقای رییس یکه تاز به مسئولین ارشد استان زد و اینگونه نشان بخشید که کسی حق ورود به سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام با سپر فولادینش را ندارد .

رفتاری که کلیه ما صرفا حق داریم در قبال خانه شخصی خویش انجام دهیم , جناب رییس در برابر نظام مهندسی انجام میدهد . گویی درین شهر غیر از این شخص و همراهانش مهندس دیگری نیست .

درحال حاضر سوال اینجا است که در صورتیکه تخلفی در سازمان نظام مهندسی صورت نگرفته چرا آقای رییس همه کاره اذن بازرسی و شفافسازی را به نمایندگان راه و شهرسازی و بازرسی نمی دهد؟پیش از این نیز منصور بهادری طی طومار ای به همه کارکنان دستور داده بود که به هیچ وجه کوچکترین اخبار و تصویر طومار ای را در اختیار اعضای هیات مدیره قرار ندهند . ممکن است کسی به یاد این گفته از بنده نووعی ایراد بگیرد , البته چنین رفتاری تنهاویک مفهوم می‌دهد و آن این که این شخص قصد پاسخگویی به عیچ مقام و قدرتی را نداشته و با استفاده از ارتباطاتی که در تهران و نظام مهندسی کشور دارد قصد کرده تا جایی که می تواند بر کلام و گفته خویش اصرار کند .

اما کلیه ما می بایست بدانیم که‌این سرزمین مالک داشته و هرکسی در قبال کوچکترین ظلمی که در حق الناس روا کند بایستی پاسخگو باشد .

استان ایلام نیز مالک دارد . تحت عنوان نماینده اذهان عمومی از مسئولین محترم قضایی و امنیتی و اجرایی استان ائم از سردار حسینی فرمانده ارشد سپاه استان , استاندار محترم ایلام جناب مهندس مروارید , جناب آقای رزم مدیرکل داگستری استان , دادستان ایلام , مدیرکل بازرسی استان , مدیرکل اطلاعات استان , نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی , معاونت عنرانی استاندار ایلام و مدیرکل راه و شهرسازی استان تحت عنوان متولیان دفتع از حقوق مردم در این خصوص تقاضا داریم به صورت جدی به این موضوع ورود کرده و اجازه ندهند خدا نخواسته احدی از آحاد احیانا حقوق و دستمزد ملت را پایمال کرده و برای شانه خالی کردن از پاسخگویی به ملت به ابزار و ریسمانی چنگ بزنند . اما با شناختی که از تمامی این دوستان داریم باور داریم که اجازه چنین تخلفاتی را نخواهند داد . به عنوان نماینده اذهان همگانی وظیفه داریم این مهم را تا نقطه پايان و رسیدن به سرانجام پیگیری نماییم .

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اسفند ۹۵
1242 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0