رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌شرقی

تاکید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌شرقی به نقش به سزای جامعه مهندسی در کیفیت زندگی مردم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به خدماتی که بوسیله جامعه‌ی مهندسی انجام می‌گردد، بیان کرد: جامعه مهندسی، در کیفیت زندگی مردم نقش به سزایی دارد؛ آبادی و عمران صرفا مختص مهندسین است و این صنعت، ریشه‌ای خدایی دارد و شغلی باارزش است.

کد خبر: 9836 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ اسفند ۹۵ - ۶:۵۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به خدماتی که بوسیله جامعه‌ی مهندسی انجام می‌گردد، بیان کرد: جامعه مهندسی، در کیفیت زندگی مردم نقش به سزایی دارد؛ آبادی و عمران صرفا مختص مهندسین است و این صنعت، ریشه‌ای خدایی دارد و شغلی باارزش است.نقش به سزای جامعه مهندسی در کیفیت زندگی مردم

نقش به سزای جامعه مهندسی در کیفیت زندگی مردم

نقش به سزای جامعه مهندسی در کیفیت زندگی مردم

نقش به سزای جامعه مهندسی در کیفیت زندگی مردم

مهندس علی طوماری در مراسم گرامی داشت روز مهندس، عنوان کرد: روز پنجم اسفند ماه روز مهندس بوده و بمناسب زاد روز خواجه نصیرالدین توسی و خدمات شایسته‌ی این دانشمند در زمینه ی مهندسی، به روز مهندس نام گذاری شده است، در برگزاری آئین گرامی داشت این روز تاخیر داشته‌ایم اما امروز نیز مقارن با روز مبارکی بوده و ایام نزدیک عید را طی میکنیم.

طوماری گفت: همه‌ی این نشستها، مراسمها و جشنهایی که در کشورمان برگزار میگردد، مرهون خدمات و از جان‌گذشتگیهای شهیدان است، یاد و خاطره‌ی شهدای دفاع مقدس و ‌ویژه هزار و چهارصد شهید مهندس و سردار شهید مهندس باکری را گرامی میداریم، این شهیدان والا مقام افتخار و روشنی بخش مسیر ماهستند.

ایشان با بیان خدمتها و تلاشهای خواجه نصیرالدین توسی در زمینه ی مهندسی، یادآ.ر شد: خدمتهای این دانشمند در حوزه‌ی مهندسی بینظیر بوده و امیدواریم با این بزرگ داشت اندکی از زحمات این دانشمند بزرگ را قدر نهیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با تاکید بر این که مهندسین باید به بعد معنوی کارشان بیش تر توجه کنند، تصریح کرد: قسمت مادی، بعد دوم کار مهندسی است اما بعد اصلی آن، خدمتی است که بمردم ارائه میکنیم.

طوماری با بیان اهمیت کار حرفه‌ای و مناسب در حوزه‌ی مهندسی، تشریح کرد: زمانی که در گوشه‌ای از کشور زمین لرزه‌ای رخ میدهد دلهره میگیریم و فکرمان درگیرشان میشود، مبادا در چنین جریاناتی کار ما ایراد داشته باشد و برای مردم مشکل بوجود آورد!

منبع: ایسنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ اسفند ۹۵
1225 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0