مهندسی محور شدن اجرای برنامه ‌های توسعه شهری در اردبیل فرماندار اردبیل بیان کرد

مهندسی محور شدن اجرای برنامه ‌های توسعه شهری در اردبیل

فرماندار اردبیل بیان کرد: هر زمان از مشاوره‌های نظام مهندسی در بخش‌ های فنی بهره گرفته شده نتایج مطلوبی رقم خورده که بهمین منظور در تلاش هستیم تا اجرای برنامه‌های توسعه شهری در اردبیل را مهندسی ‌محور کنیم.

کد خبر: 971012019 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ دی ۹۷ - ۷:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،فرماندار اردبیل بیان کرد: هر زمان از مشاوره‌های نظام مهندسی در بخش‌ های فنی بهره گرفته شده نتایج مطلوبی رقم خورده که بهمین منظور در تلاش هستیم تا اجرای برنامه‌های توسعه شهری در اردبیل را مهندسی ‌محور کنیم.

مهندسی محور شدن اجرای برنامه ‌های توسعه شهری در اردبیل

مهندسی محور شدن اجرای برنامه ‌های توسعه شهری در اردبیل

اجرای برنامه ‌های توسعه شهری در اردبیل مهندسی‌ محور می ‌گردد

جواد زنجانی در نشست اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: نظام مهندسی اردبیل بعنوان مجموعه‌ای موفق و نظام‌مند مطرح است که باید از این ظرفیت در تمامی بخش ‌های فنی و مهندسی استفاده گردد.
زنجانی افزود: با هدف دستیابی به نتایج مطلوب در حوزه نظام مهندسی نیاز به مشاوره‌های نظام مهندسی در بخش ‌های فنی بعنوان یک نیاز اساسی احساس می ‌گردد که باید به این موضوع نیز تلاش ویژه‌ای داشته باشیم و با مطالبه‌گری تخصصی اثربخشی ‌ها را تداوم بخشیم.
وی ادامه داد:

هر زمان از مشاوره ‌های نظام مهندسی در بخش‌ های فنی بهره گرفته شده نتایج مطلوبی رقم خورده اثربخشی نیز شکل مناسبی از خود را نشان داده است که بهمین منظور در تلاش هستیم تا اجرای برنامه‌های توسعه شهری در اردبیل را مهندسی‌ محور کنیم.
فرماندار اردبیل، طرح، تفکر و برنامه‌ریزی مهندسی را نیاز اصلی توسعه شهری ذکر کرد و گفت: نیاز است حضور فعال سازمان در تمامی کمیته‌های فنی دستگاه ‌های اجرایی نیز مورد توجه واقع گردد.

مهندسی محور شدن اجرای برنامه ‌های توسعه شهری در اردبیل

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل نیز در این دیدار عنوان داشت:

مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی دقیق از عملکرد دستگاه ‌های اجرایی باید صحیح و قانونمند باشد.
فرید صالحی عالی گفت:

برنامه‌های مرتبط با حوزه ساخت و ساز باید همراه با ایده‌پردازی و خلاقیت‌ باشد که در این زمینه مشارکت دستگا‌ه‌ های اجرایی امری لازم و ضروری است تا بتوانیم خروجی مورد انتظار و قابل قبول را بدست ‌آوریم.
صالحی عالی خاطر نشان کرد:

تحکیم جایگاه متولیان حوزه ساخت و ساز در افکار عمومی نیز مهم و اساسی است و حضور نظام مهندسی در کمیته ‌های مختلف فنی و مهندسی استان از جمله ترافیک، سیما و منظر شهری یک لازمه اساسی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ دی ۹۷
551 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0