رئیس سازمان شورای مرکزی بیان کرد

پهنه مهندسی، پهنه ملی

با برنامه‌ریزی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،  فرج الله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان بهمراه یک هیئت، از مناطق زلزله‌زده حوزه شهرستان میانه بازدید کرد.

کد خبر: 191113007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ آبان ۹۸ - ۱۰:۴۵ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،با برنامه‌ریزی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،  فرج الله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان بهمراه یک هیئت، از مناطق زلزله‌زده حوزه شهرستان میانه بازدید کرد.

پهنه مهندسی، پهنه ملی

پهنه مهندسی، پهنه ملی

 پهنه مهندسی، پهنه  ملی است

رجبی در خاتمه این بازدید، اظهار داشت: در بازدید از مناطق روستایی و نقاط آسیب دیده زلزله اخیر، نحوه بروز و جبران خسارات از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

رییس سازمان شورای مرکزی، هم‌چنین در نشست ستاد بحران شهرستان میانه شرکت کرد و در گفت و گو با مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آن منطقه چگونگی اسکان موقت آسیب دیدگان و بازسازی نقاط آسیب دیده را مورد بررسی قرارداد.

به گفته وی، با توجه به فرا رسیدن فصل سرما ضروری است کمکها هر چه سریع‌تر در ابعاد مختلف برای یاری زلزله زدگان ارسال و اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

رجبی ابراز امیدواری کرد با کمک ‌های اضطراری دولت و مساعدت‌های مردمی بتوان منطقه را طبق طرح‌های اصولی، بازسازی و نوسازی کرد.

پهنه مهندسی، پهنه ملی

وی، هم‌چنین با اشاره به تفاهم نامه ۳ جانبه میان سازمان نظام مهندسی ساختمان، وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ابراز امیدواری کرد: ساخت و ساز در روستاها نیز با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان هر چه بهتر سامان یابد.

رجبی عنوان داشت: باید بپذیریم که پهنه مهندسی، پهنه ملی است و کلیه امور ساخت و ساز در شهرها و روستاها با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان سامان خواهد یافت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی عمران (محاسبات)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ آبان ۹۸
807 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0