مهندسین خود را ملزم به اجرا و رعایت مقررات ملی ساختمان بدانند نماینده شهرستان های کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی

نماینده مجلس: اصلاح قانون نظام مهندسی در حال انجام است

نماینده شهرستان های کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون عمران مجلس برای اصلاح قانون نظام مهندسی اقداماتی در حال انجام بوده تا اتفاقات بهتری برای جامعه مهندسی داشته باشد.

کد خبر: 8866 تاریخ انتشار: شنبه ۷ اسفند ۹۵ - ۱۲:۳۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،شهرام کوسه غراوی در مراسم روز مهندس در گرگان همچنین اظهار داشت که برای ارتقای روند فعالیت نظام مهندسی در استان گلستان نیاز به همدلی و همرنگی بیشتر است.اصلاح قانون نظام مهندسی در حال انجام است

اصلاح قانون نظام مهندسی در حال انجام است

سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان

اصلاح قانون نظام مهندسی در حال انجام است

وی که عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان است، اضافه کرد: این همدلی باعث می شود که اعتماد مردم به مهندسین افزایش یابد.
روز پنجم اسفند ماه به عنوان روز مهندس نامگذاری شده است.
*پروانه اشتغال ۳۸۰۷ مهندس ساختمان گلستان
مدیر کل راه و شهرسازی گلستان نیز بابزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و تبریک روز مهندس، گفت: سه هزار و ۸۰۷ نفر از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دارای پروانه اشتغال به کار بوده و ۴ هزار و ۷۹۰ نفر دارای کارت عضویت هستند.
ابراهیم مبارک قدم مجموع اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را ۸ هزار و ۱۶۸ نفر اعلام کرد و افزود: سازمان نظام کاردانی گلستان هم ۲هزار و ۱۱۸ عضو دارد که ۶۹۱ نفر آنها دارای پروانه اشتغال به کار و یکهزار و ۴۵۹ نفر بدون پروانه هستند.


به گفته وی؛ اولین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در سال ۷۸ شکل گرفت و هم اینک ۱۶ دفتر و نمایندگی در شهرستان های گلستان فعالیت می کنند.
وی؛ مهندسان را پرچمدار تعهد و مسئولیت های اجتماعی در جامعه دانست و گفت: مسئولیت های حرفه ای مهندسین در عمران و آبادانی شهرها نقش مهمی دارد.
* افزایش صدور پروانه های ساختمانی در گلستان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان نیز از افزایش آمار پروانه های صادره در ۹ ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد

منبع: ایرنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اسفند ۹۵
978 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0