جشن روز مهندس در استان کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

جشن روز مهندس در استان کهگیلویه و بویراحمد

جشن روز مهندس که به احترام جانباختگان پرواز تهران به یاسوج لغو گردیده بود با حضور گسترده جامعه مهندسان استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار گردید.

کد خبر: 970220003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷ - ۶:۵۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویر احمد، جشن روز مهندس که به احترام جانباختگان پرواز تهران به یاسوج لغو گردیده بود با حضور گسترده جامعه مهندسان استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار گردید.

جشن روز مهندس در استان کهگیلویه و بویراحمد

جشن روز مهندس در استان کهگیلویه و بویراحمد

جشن روز مهندس در استان کهگیلویه  و بویراحمد/از واکنش به واگذاری پارک جنگلی به شرکت نفت تا چند و چون اختلاف شهرداری و سازمان نظام مهندسی!

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در آغاز این مراسم با تبریک زاد زود خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، بیان کرد: سال جاری برنامه جشن پنجم اسفند مصادف با روز مهندس بخاطر حادثه تلخ سقوط هواپیمای یاسوج لغو و انجام آن به زمان فعلی موکول گردید.

احمدرضا خورشیدی ادامه داد: بی شک جایگاه مهندس و مهندسی در جامعه امری ارزشمند است که اگر با تعهد و تخصص ویژه ای همراه گردد قطعاً سبب پویایی و اصلاح امور عمرانی و ساختمانی میشود.
وی افزود: هرجایی حضور متعهدانه و خلاقانه مهندسان را می بینیم در کنار آن توسعه، سازندگی و اصلاح فرایندها را نیز بوضوح می بینیم.
وی تصریح کرد: خوشبختانه جامعه مهندسان ساختمان کهگیلویه و بویراحمد هرجایی وظیفه و خواسته ای از آن ها شده براساس قوانین و آئین نامه ها مسئولیتهایشان را به بهترین نحو ممکن به سرانجام رسانده اند.
وی ضمن تبریک مجدد روز مهندس، اظهار داشت: بی شک مهندسان ساختمان میتوانند گام های موثری در توسعه و بهبود فضاهای شهری و حفظ جان و مال مردم بردارند که انتظار مردم و ما از مهندسان نیز تحقق حاکثری این خواسته به حق است که امیدوار هستیم در سال جدید این امر رنگ و لعاب عملیاتی تر از گذشته به خود بگیرد.
در ادامه شهردار یاسوج بیان کرد: مهندسی از جمله وظایف و عناوین خیلی بزرگ و ارزشمند است که کوله باری از تواناییهای فنی، علمی و عملیاتی را در خود جای داده است.
نستهن مقدم گفت: اگرچه در بیرون زمزمه هایی از تفاوت و اختلاف شهرداری و نظام مهندسی شنیده میشود ولی باید بگویم ما دو سازمان تعامل ویژه ای داریم و اصولا این سازمانها از هم جدا نیستند.

جشن روز مهندس در استان کهگیلویه و بویراحمد

وی ادامه داد: در این دوره تعامل ویژه ای میان شهرداری یاسوج و سازمان نظام مهندسی ساختمان برای خدمات رسانی حداکثری به مردم شکل گرفته است.
رئیس شورای شهر سخنران بعدی بود، هدایت اکبری با تبریک روز مهندس، در مورد برخی حواشی واگذاری پارک جنگلی به شرکت نفت این طور عنوان کرد: ما با اصل واگذاری پارک جنگلی به شرکت نفت موافق هستیم.
وی افزود: ار این مجتمع انحصاری باشد و منفعتی به استان نرساند بشدت مخالفت می کنیم ولی گر حق استفاده از این ظرفیت (حداقل بخشی از این فضا) به عموم برسد و بخشی هم مخصوص خود شرکت نفت باشد از نظر ما بلامانع است.

 

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (نظارت)

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ اردیبهشت ۹۷
918 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0